🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37749.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی آنر 10 با سخت افزار قدرتمند و دوربین هوشمند دوگانه معرفی شد

آنر که زیربرند اقتصادی هواوی به شمار می رود، امروز جدیدترین پرچمدارش یعنی آنر 10 را معرفی کرد و پیش فروش آن را آغاز نمود. هواوی آنر 10 کمی ارزان تر از پرچمدار قبلی این ...

آنر که - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زیربرند اقتصادی هواوی به شمار می رود، امروز جدیدترین پرچمدارش یعنی آنر 10 را معرفی کرد و پیش فروش آن را آغاز نمود. هواوی آنر 10 کمی ارزان تر از پرچمدار قبلی این شرکت یعنی «آنر ویو 10» است اما با توجه به قیمت 415 دلاری، به هیچ وجه نمی توان برچسب اقتصادی را برایش به کار برد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

آنر 10 نمایشگر 5.84 - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اینچی دارد که همانند موبایل های - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اخیر هواوی، بخشی از بالای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آن بریده شده و به اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و حسگرها اختصاص یافته. این نمایشگر از نوع IPS LCD با رزولوشن 2280×1080 است که 432 پیکسل را در هر اینچ به نمایش در می آورد. خوشبختانه حسگر اثر انگشت هم پایین نمایشگر قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

هواوی آنر 10 از ترکیب سخت افزاری پرچمداران این شرکت بهره می برد، یعنی چیپست - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - Kirin 970، شش گیگابایت حافظه رَم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی. البته این موبایل از درگاه کارت حافظه بی بهره است. اندروید 8.1 و رابط کاربری EMUI 8.1 هم به شکل پیش فرض روی این گوشی در اختیار شما قرار می گیرد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

ماژول دوربین دوگانه پشت این دستگاه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از یک حسگر 16 مگاپیکسلی رنگی (f/1.8) و یک حسگر 24 مگاپیکسلی مونوکروم تشکیل شده. دوربین - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سلفی هم 24 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 و فوکوس ثابت است که می تواند تصاویر پرتره را با نورپردازی استودیویی به ثبت برساند. ظاهراً این دو دوربین به قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی هم مجهز هستند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

باتری 3400 میلی آمپر ساعتی آنر 10 از طریق درگاه USB-C با فناوری شارژ سریع اختصاصی هواوی شارژ می شود. شارژر 22.5 واتی همراه این دستگاه می تواند 50 درصد ظرفیت باتری را فقط طی 25 دقیقه پر کند. درگاه هدفون با خروجی های-فای 32 بیتی هم از دیگر قابلیت های آنر 10 به شمار می روند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

همان طور که گفتیم پیش فروش هواوی آنر 10 از امروز در چین و به قیمت 2600 یوان (معادل 415 - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دلار / 335 یورو) آغاز شده و در رنگ های صورتی میراژ، آبی میراژ، مشکی و خاکستری عرضه می شود. رنگ بندی میراژ تقریباً شبیه آن چیزیست که در رنگ Twilight سری P20 هواوی دیدیم.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی بهی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone