🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37729.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی از معرفی P20 پورشه دیزاین خبر می دهد [به روزرسانی]

در حالی که تنها چند روز به رونمایی از پرچمدارهای سری P20 هواوی باقی مانده، این کمپانی از عرضه مدلی خاص از این خانواده تحت عنوان «پورشه دیزاین» خبر داده است. [caption id="attachment_716632" align="alignnone" width="600"] ...

در حالی که تنها چند - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - روز به رونمایی از پرچمدارهای سری P20 هواوی باقی مانده، این کمپانی از عرضه مدلی خاص از این خانواده تحت عنوان «پورشه دیزاین» خبر داده است.

هواوی از سال 2016 همکاری خود با برند لوکس پورشه دیزاین را شروع کرده و عرضه مدل های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خاصی از میت 9، میت 10 و ساعت هوشمند واچ 2 با پسوند پورشه دیزاین حاصل این همکاری بوده است.

این کمپانی اخیرا با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود علاقمندان به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - موبایل های با برند لوکس را خوشحال کرده است:

تلاش برای دستیابی به کمال با همکاری پوشه دیزاین ادامه خواهد یافت. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آینده لوکس - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بودن و آینده تکنولوژی در هفتم فرودین با هم ترکیب خواهند شد.

بر اساس شایعات قبلی مدل پورشه دیزاین این خانواده بر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پایه P20 پرو - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - طراحی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خواهد شد که دوربین اصلی آن از سه سنسور با پیکربندی افقی برخودار است.

این اسمارت فون احتمالا به نمایشگری 6.1 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080 در 2240 پیکسل، چیپست Kirin 970 به همراه پردازشگر عصبی برای هوش مصنوعی، 6 گیگابایت رم  و حسگر اثر انگشت با تکنولوژی فراصوت مجهز خواهد بود.

اگر هواوی به روند قبلی خود ادامه دهد، نسخه پورشه دیزاین علاوه بر مشخصات بالا باید از واسط کاربری متفاوت، حافظه داخلی دو برابر مدل معمولی و بدنه ای - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - صیقلی با رنگ مشکی بهره مند بوده و همراه با لوازم جانبی اضافه عرضه شود.

بر اساس شایعاتی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قبلی P20 پرو در اروپا با قیمت 1106 دلار عرضه خواهد شد و این در حالی است که کاربران برای خرید مدل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پورشه دیزاین باید هزینه به مراتب بیشتری را بپردازند.

به روزرسانی

امروز تصویری از محل برگزاری کنفرانس هواوی منتشر شده که مؤید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - معرفی نسخه ویژه ای از  سری P20 تحت عنوان «پورشه دیزاین هواوی میت RS» است.تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone