🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37725.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

راهنمای نوروزی بازی های موبایل؛ به واقعیت اضافه کنید

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم ...

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در این هفت مطلب راهنمای نوروزی بازی های موبایل، عناوین جذاب و سرگرم کننده ای را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ببرید.

به لطف پلتفرم ARCore و پشتیبانی آن از دیوایس های اندرویدی بیشتر، در چند روز گذشته شاهد سرازیری اپ ها و بازی های واقعیت افزوده زیادی روی اندروید بودیم و حالا دیگر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اندروید نیز همانند iOS، از لحاظ اپلیکیشن های واقعیت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - افزوده چیزی کم ندارد. با ما همراه باشید تا با بعضی از آن ها آشنا شوید.

اگر در دانلود عنوانی مشکل داشتید، بد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیست نگاهی به مقاله «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» انداخته و با ترفندهای دانلود از پلی استور آشنا شوید. جدا از این برای بازی هایی که حجم کمی دارند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیز ربات تلگرام apkdl_bot گزینه خوبی به شمار می رود.

AR Runner

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - روزها بیرون رفتن یکی از مرسوم ترین کارها بین خانواده ها است و اگر می خواهید این طبیعت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گردی را کمی پرتحرک تر کنید، AR Runner مناسب شماست؛ در این اپلیکیشن شما تا جایی که می - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توانید باید بدوید. در واقع به کمک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دوربین موبایل، بازی چند نقطه آبی و قرمز در محیط به وجود می آورد.

حالا باید به سرعت به نقطه های آبی بروید و رکورد بزنید. فقط هنگام حرکت چون باید موبایل را دست تان بگیرید، مراقب باشید تا اسمارت فون نیافتد. AR Runner فعلا تنها برای iOS منتشر شده اما با توجه به موج عرضه بازی های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - واقعیت افزوده روی اندروید، احتمالا به زودی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شاهد عرضه بازی در اندروید هم خواهیم بود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

AR Runner

سازنده: Semidome قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 43.2 مگابایت زبان:

Star Walk 2

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

نجوم همیشه یکی از موضوعات مورد علاقه بین مردم بوده و حالا با پیشرفت تکنولوژی، بدون نیاز به تلسکوپ هم می توان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - لذت تماشای آن ها را چشید؛ در Star Walk 2 که یکی از محبوب ترین اپ های واقعیت افزوده است، کافیست دوربین موبایل خود را به سمت آسمان گرفته و حتی در کمترین نور هم از طریق آن، ستاره ها را با جزییات فراوان دنبال کنید. طبیعت گردی با طعم نجوم، تجربه عجیبی است. پیشنهاد می کنیم از دستش ندهید.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

Star Walk 2

سازنده: Vito Technology قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 246 مگابایت زبان:

Ghosts 'n Guns

واقعیت افزوده هنوز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ابتدای راه خودش است و به همین خاطر هم بازی هایی شوتری همانند Ghosts 'n Guns محبوبیت زیادی دارند. تصور اینکه دشمنان در دنیای واقعی به شما حمله کنند و با اسلحه هایی که دارید آن ها را بکشید به خودی خود جذاب است، چه برسد به اینکه آن را واقعا تجربه کنیم.

در این عنوان تیراندازی واقعیت افزوده، روح های پیکسلی به دنیا می آیند و با آن ها می جنگید. بعد از چند مرحله هم یک دشمن قدرتمند و بزرگ به سراغ تان می آید. Ghosts 'n Guns با دشمنان متنوع و کنترل ساده در کنار تجربه روانی که ارائه می دهد، در حال حاضر یک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تجربه متفاوت از واقعیت افزوده به شمار می رود.

Ghosts 'n Guns

Ghosts 'n - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Guns

سازنده: Turbo Chilli قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 94.6 مگابایت زبان:

The Machines

اگرچه بالاتر گفتیم واقعیت افزوده هنوز به آن پختگی لازم نرسیده ولی با همین محدودیت های کنونی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این تکنولوژی نیز استودیوی Directive Games توانسته اثری چشم نواز بسازد؛ The Machines که برخلاف دیگر بازی های واقعیت افزوده به فضای زیادی در محیط احتیاج دارد، به خاطر وجود جزییات فراوانش بالاترین گرافیک را بین عناوین کنونی این تکنولوژی دارد. همانند دوتا 2 یا وین گلوری، در این بازی موبا هم زمین به دو قسمت تقسیم می شود و در نقش قهرمان خود باید منطقه حریف را نابود کنید.

The Machines

The Machines

سازنده: Directive Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 810 مگابایت زبان:

Zombie Gunship Revenant AR

این بازی را در چند روز پیش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و به خاطر عرضه نسخه اندروید در هفت سنگ نوروزی هم معرفی کردیم. با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این وجود سازنده به قدری خوب تکنولوژی واقعیت افزوده را با گیم پلی عنوانش ترکیب کرده که چاره ای جز حضور دوباره Zombie Gunship Revenant AR در لیست امروز نداشتیم.

در این عنوان به شما کنترل یک هلیکوپتر داده شده و حالا باید زامبی هایی که در زمین حرکت می کنند را نابود کنید. همین قدر ساده و به همان اندازه هم لذت بخش، جالب اینجاست بدانید Zombie Gunship Revenant AR یکی از محبوب ترین بازی های واقعیت افزوده روی iOS - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و اگر یک دیوایس اندرویدی دارید، پیشنهاد می کنیم تجربه آن را از دست ندهید.

Zombie Gunship Revenant AR

Zombie Gunship Revenant - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - AR

سازنده: Limbic قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 63.1 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone