🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15232.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تولید انبوه مدل‌های Mini-LED مک‌بوک پرو زودتر از فصل چهارم ۲۰۲۱ آغاز نمی‌شود

کاربرانی که به دنبال مدل‌های جدید مک‌بوک پرو با تراشه اپل سیلیکون بودند، احتمالا باید زمان بیشتری برای خرید صبر کنند. گزارشی تازه مدعی شده مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با نمایشگر Mini-LED که ...

کاربرانی که به دنبال - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - مدل‌های جدید مک‌بوک پرو با تراشه اپل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - سیلیکون - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - بودند، احتمالا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - باید زمان بیشتری برای خرید صبر کنند. گزارشی تازه مدعی شده مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با نمایشگر Mini-LED که قرار بود در سال ۲۰۲۱ معرفی شوند، با تاخیر به بازار می‌آیند.

وب‌سایت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - «دیجی‌تایمز» در گزارشی به نقل از منابع آگاه بازار ادعا کرده که تولید انبوه مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ و مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. هر دو دستگاه نمایشگر Mini-LED خواهند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - داشت.

این وب‌سایت می‌گوید تامین‌کنندگان اپل با افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در تایوان و معرفی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی که از پنل Mini-LED استفاده می‌کند تحت فشار قرار گرفته‌اند، به همین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - خاطر تولید مک‌ها به تاخیر افتاده است.

حالا اگرچه دیجی‌تایمز می‌گوید تولید انبوه این دو مک‌بوک جدید تا اواخر امسال شروع نمی‌شود، ولی منابع گفته‌اند که اپل هنوز برنامه دارد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - مک‌بوک پروهای جدید خود را در نیمه دوم امسال معرفی کند. گفته شده این دو دستگاه احتمالا تا هفته‌ها پس از رونمایی در دسترس قرار نمی‌گیرند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان

اپل اولین بار در آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی از نمایشگر Mini-LED استفاده کرد ولی این دستگاه هم که حدود یک ماه پیش معرفی شد هنوز به دست علاقه‌مندان نرسیده است. بلومبرگ می‌گوید اپل همچنان در تامین نمایشگر آیپد پرو جدید خود مشکل دارد. دیجی‌تایمز مدعی است اپل در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ تعداد کمی مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی تولید می‌کند، ولی با توجه به پیش‌بینی تقاضای بالا عرضه بسیار محدود خواهد بود.

وب‌سایت Nikkei Asia، چند هفته پیش در گزارشی گفته بود تولید بعضی از مک‌ها به نیمه دوم سال جاری میلادی موکول شده. - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - این تعویق در بحبوحه بحران جهانی کمبود تراشه منطقی به نظر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌رسد. خود اپل هشدار داده بود که مشکل کمبود تراشه در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ گریبان آیپد و مک را می‌گیرد.

انتظار داریم مدل‌های بعدی مک‌بوک پرو با درگاه‌های ارتباطی بیشتر از جمله - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک درگاه HDMI و یک اسلات کارت حافظه SD عرضه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - شوند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که مگ‌سیف هم به عنوان شارژر به این دستگاه‌ها برمی‌گردد. مک‌بوک پروهای بعدی احتمالا از تراشه نسل بعدی اپل سیلیکون استفاده خواهند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرد که ممکن است M2 یا M1X نام بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone