🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43142.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نسخه بتای جدید Outlook.com به طور محدود منتشر شد

مایکروسافت از امروز انتشار نسخه بتای جدید آتلوک دات کام را آغاز کرده است. برای دسترسی به آن لازم است که از مرورگرهای دسکتاپ وارد وبسایت آتلوک شده و روی گزینه try the beta کلیک ...

مایکروسافت از امروز انتشار نسخه بتای جدید آتلوک دات کام را آغاز کرده است. برای دسترسی به آن لازم است که از مرورگرهای دسکتاپ وارد وبسایت آتلوک شده و روی گزینه try the beta کلیک کنید.

بتای جدید آتلوک فعلا برای جمع محدودی از کاربران منتشر شده، اما مایکروسافت وعده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - داده که طی هفته های آینده تمام کاربران این سرویس از سراسر دنیا به آن دسترسی خواهند داشت.

در نسخه بتای آتلوک تغییرات مهمی صورت گرفته که از جمله آن ها می توان به ارتقای طراحی صفحه مکالمات اشاره کرد. همچنین در این نسخه امکان خواندن و پیوست کردن فایل ها به مراتب سریع تر و کم دردسر تر شده است.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

یکی دیگر از تغییرات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آتلوک، تغییر محل قرارگیری فیلد جستجوست که حالا از کناره ها به بالای اینباکس منتقل شده و می تواند در ایمیل ها و مخاطبین به جستجو بپردازد. در نسخه جدید آتلوک دات کام امکان تماشای پیش نمایش فایل ها و تصاویر در فهرست مکالمات هم فراهم شده، و به لطف قابلیت افزودن افراد به علاقه مندی ها - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می توانید سریع تر از گذشته به آن ها دسترسی داشته باشید.

نسخه بتای آتلوک امکان ارسال اموجی و تصاویر GIF را هم به قابلیت هایش اضافه کرده، و با امکانات هوشمندی مثل امکان تگ کردن رستوران ها، اطلاعات پرواز یا نتایج بازی های تیم های ورزشی در تلاش بوده که محتوای ایمیل های رد و بدل شده در این سرویس را غنی تر از گذشته نماید.

مواردی که گفتیم فقط بخشی از قابلیت هایی بودند که به وبسایت آتلوک دات کام می آیند. مایکروسافت قرار است که طی ماه های آینده بخش های تقویم و People این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سرویس را هم با قابلیت هایی جدید به روز رسانی کند.

مایکروسافت اعلام کرده که پس از دریافت بازخوردهای کافی از این نسخه بتا، بهترین قابلیت های آن را به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نسخه پایدار آتلوک دات کام اضافه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone