🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43141.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا آیفون 8 همیشه نگاه کاربر را زیر نظر می گیرد؟

یکی از آرزوهای شرکت های تبلیغاتی این است که بتوانند نگاه کاربر به صفحه موبایل را دائماً تحت نظر بگیرند و میزان توجه او به المان های مختلف را بسنجند؛ با این روش، می توان ...

یکی از آرزوهای شرکت های تبلیغاتی این است که بتوانند نگاه کاربر به صفحه موبایل را دائماً تحت نظر بگیرند و میزان توجه او به المان های مختلف را بسنجند؛ با این روش، می توان موفقیت یک بنر تبلیغاتی، اپلیکیشن یا وب سایت را در شرایط مختلف ارزیابی کرد.

حال ظاهراً اپل قصد دارد چنین قابلیتی را در موبایل هایش پیاده سازی نماید. بر اساس اطلاعات به دست آمده از فرمور اسپیکر هوشمند هوم پاد که چند روز قبل منتشر شد، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - «گیلرمو رمبو» یکی از توسعه دهندگان اپل به قطعه کُد جالبی برخورده که احتمالاً به توانایی ردیابی نگاه کاربر از سوی موبایل اشاره دارد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

کدهایی که در دو تصویر این مطلب مشاهده می کنید، مربوط به بخشی با - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نام «Attention Awareness Observer» (ناظر آگاهی و توجه) است که ظاهراً می تواند بلندی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صدای نوتیفیکیشن ها را کنترل نماید. با توجه به شایعات اخیر پیرامون فناوری تشخیص چهره سه بعدی در آیفون 8، به نظر می رسد سیستم ردیابی نگاه کاربر هم چندان دور از ذهن نباشد، البته به شرطی که تأثیر زیادی روی مصرف باتری بر جای نگذارد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

البته تا به امروز هیچ نشانه ای از تصمیم - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اپل مبنی بر قرار دادن این قابلیت در اختیار برنامه نویسان به دست نیامده، و بنابراین شاید از ویژگی ردیابی چشمان کاربر فقط برای اهداف از پیش تعیین شده و به صورت پنهان در سیستم عامل استفاده شود.

هنوز نمی توان در مورد کاربرد نهایی این ویژگی در آیفون 8 و دیگر موبایل های اپل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با اطمینان سخن گفت، اما اگر تلفن هوشمند بتواند دائماً نگاه کاربر را زیر نظر بگیرد، بهتر است گزینه ای برای غیر فعال کردن آن هم درون سیستم - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عامل تعبیه شود، وگرنه باید منتظر اعتراضات - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مدافعان حریم شخصی بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تازه نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
اوایل متردریم تا به عباس‌آباد می‌رسیم، دلمان می‌خواست لباسشویی را برای سالم‌تر شدن به کسی بسپریم که دل به کارش دارد. وقتی با شعبه تعمیرچی تماس گرفتیم، خیلی خوش‌رفتار بودند و نتیجه‌ی کارشان هم عالی شد. حتی بعد از تعمیر، مسئول شعبه تماس گرفت و از رضایت ما سوال کرد. ما کاملا راضی بودیم و تلاش می‌کنیم که همیشه خدمات شرکت الو را به دوستانمان نیز معرفی کنیم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone