🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43143.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پژوهش جدید از آسیب بازی های اکشن به ماده خاکستری مغز حکایت دارد

اطلاعات موجود حاکی از آن است که بازی های کامپیوتری اکشن، با افزایش سرعت عمل و هماهنگی مغز و اعصاب، موجب بهبود مهارت هایی مانند رانندگی شده و توانایی افراد در تصمیم گیری های سریع ...

اطلاعات موجود حاکی از آن است که بازی های کامپیوتری اکشن، با افزایش سرعت عمل و هماهنگی مغز و اعصاب، موجب بهبود مهارت هایی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مانند رانندگی شده و توانایی افراد در تصمیم گیری های سریع را افزایش می دهند.

اما پژوهش جدیدی که توسط محققین دانشگاه مونترال کانادا روی 51 مرد و 46 زن انجام شده، مدعی است که بازی های کامپیوتری اکشن بیش تر از فایده، برای مغز ضرر دارند.

پژوهشگران برای آزمایش فرضیه خود، یک بازی اول شخص فرار از هزارتو در نظر گرفتند که پس از انجام آن توسط شرکت کنندگان، مشخص شد 85 درصد از افراد با به خاطر سپردن چرخش ها به چپ و راست از هزارتو خارج شده (یادگیری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - واکنشی)، و باقی شرکت کنندگان نیز با - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در نظر گرفتن موقعیت مکانی و دید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کلی به مسئله (یادگیری فضایی)، معماها را حل می کنند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
صحنه ای از بازی Borderlands - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 2

در مرحله بعد، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تمام شرکت کنندگان موظف به انجام 90 ساعت بازی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اکشن (مانند COD، بوردرلندز 2 و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Killzone) شده و پس از آن نیز به انجام 90 ساعت بازی کم فشار تر مانند سوپر ماریو پرداختند.

بازی های اکشن موجب کاهش ماده خاکستری در اسبک مغز می شوند

پس از اتمام انجام بازی ها، پژوهشگران اسبک - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مغز (مؤثر در یادگیری فضایی) و هسته دم دار مغز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - (مؤثر در یادگیری واکنشی) شرکت کنندگان را اسکن کرده و به این نتیجه رسیدند که بازی های اکشن، موجب نابودی ماده خاکستری در اسبک مغز شده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و می توانند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در دراز مدت باعث بروز بیماری هایی مانند افسردگی، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اسکیزوفرنی و آلزایمر شوند.

از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - طرف دیگر بازی هایی مانند سوپر ماریو موجب افزاش ماده خاکستری در اسبک مغز شده و می توانند با ارتقاء یادگیری فضایی در افراد، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از پیری زودرس مغز جلوگیری کنند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در نهایت گفتنی است پژوهش مورد بحث فعلاً روی گروه کوچکی از افراد آزمایش شده و احتمالاً در آینده با افزایش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تحقیقات در این زمینه، از صحت نتایج به دست آمده توسط پژوهشگران دانشگاه مونترال آگاه خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone