🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  3. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  4. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14367.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نام گلکسی A82 5G پیش از رونمایی رسمی به وب‌سایت سامسونگ اضافه شد

در چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره گلکسی A82 5G منتشر شده. حالا سامسونگ رسما تایید کرده که این گوشی در دست تولید قرار دارد. تایید کره‌ای‌ها ظاهرا اتفاقی بوده و این شرکت صرفا نام ...

در چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره گلکسی A82 5G منتشر شده. حالا سامسونگ رسما تایید کرده که این گوشی در دست تولید قرار دارد. تایید کره‌ای‌ها ظاهرا اتفاقی بوده و این شرکت صرفا نام گلکسی A82 5G را در پایگاه داده به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود درج کرده است.

سامسونگ در بخشی از وب‌سایت خود فهرستی دارد که نشان می‌دهد چه موبایل‌هایی از به‌روزرسانی‌های امنیتی فصلی برخوردار می‌شوند. در این میان نام گلکسی A82 5G هم در کنار گلکسی A72 دیده می‌شود. طبق گزارش‌ها، گلکسی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان - A82 5G همان گلکسی کوانتوم ۲ است که چندی پیش در کره جنوبی معرفی شد.

اگر این شایعه درست باشد، گوشی جدید کره‌ای‌ها با نمایشگر +QHD و نرخ نوسازی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان - ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسد. سامسونگ تاکنون این سطح از وضوح و نرخ نوسازی را فقط در گوشی‌های پرچمدار خود ارائه می‌کرد، ولی عرضه گلکسی A52 و A72 نشان داد که ویژگی‌های سطح پرچمدار هم می‌توانند به سری A راه پیدا کنند.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان

قلب تپنده گلکسی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان - A82 5G احتمالا چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس خواهد بود و در کنار آن ۸ گیگابایت رم و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان - ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان - ارائه می‌شود. حافظه داخلی این دستگاه با کارت حافظه تا حداکثر ۱ ترابایت قابل ارتقاست. انرژی این گوشی هوشمند از طریق یک باتری - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان - ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

طراحی این گوشی شبیه گلکسی A52 و A72 خواهد بود اما حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش باریک‌تر می‌شوند. این گوشی احتمالا در دوربین اصلی از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان - یک سنسور ماکروی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در بخش سلفی هم یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین جلو ارائه می‌شود.

اگر این دستگاه قیمت مناسبی داشته باشد، می‌تواند با این مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تربت جام استان خراسان - با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود. با این حال، هنوز برای نتیجه‌گیری زود است و باید منتظر رونمایی رسمی بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone