🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14369.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل در سال ۲۰۱۵ نگران بود تبلیغات اپ استور با موضع تیم کوک در تناقض باشد

اسناد منتشر شده در دادگاه اپل و اپیک گیمز از این موضوع حکایت دارد که اپل در سال ۲۰۱۵ نگران بود نمایش تبلیغات در بخش جستجوی اپ استور با موضع تیم کوک در زمینه روش‌های ...

اسناد منتشر شده در دادگاه اپل و اپیک گیمز از این موضوع حکایت دارد که اپل در سال ۲۰۱۵ نگران - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - بود نمایش تبلیغات در بخش جستجوی اپ استور با موضع تیم کوک در زمینه روش‌های درآمدزایی این شرکت در تناقض باشد. با این حال، قابلیت مذکور - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - بالاخره اجرایی شد و اپل امروز اعلام کرده که آن را به شکل جدیدی توسعه می‌دهد.

ایمیل‌هایی که در دادگاه به نمایش درآمده، نشان می‌دهند یکی از مهندسان اپل به نام «دیوید نیومان» با یکی از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - مدیران این شرکت به نام «اریک فرایدمن» در فوریه سال ۲۰۱۵ یعنی یک سال قبل از انتشار عمومی تبلیغات در بخش جستجوی اپ استور در این باره حرف زده است. این گفتگو با ارسال ایمیلی از سوی نیومان به فرایدمن آغاز می‌شود که حاوی لینکی از اطلاعیه مربوط به تبلیغات در گوگل پلی استور است. نیومان در این ایمیل از تمایل خود برای عرضه این قابلیت در اپ استور حرف می‌زند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان

فرایدمن در پاسخ می‌نویسد: «قابلیت پرداخت پول برای دیده شدن جذاب است. ما چندین بار این ایده را برای برچیدن بخش رده‌بندی بازی‌ها مطرح کردیم: اگر مردم حاضرند برای کسب جایگاه به شرکت‌های بازاریابی (بات نت‌ها) پول بپردازند، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - چرا برای کسب همین جایگاه به ما پول ندهند؟ با این حال فکر نمی‌کنم از این ایده استقبال مناسبی شود. - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - چون آن را یک ایده بد تلقی می‌کنند، هرچند که می‌تواند یک راهکار شفاف باشد.»

فرایدمن - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - متقاعد شده بود که رده‌بندی‌های اپ استور واقعا ابزاری برای یافتن اپ‌ها نیستند. او می‌گفت این بخش صرفا به توسعه‌دهندگان نشان می‌دهد که چه برنامه‌هایی بالاتر از بقیه قرار دارند. نیومان مدعی بود اپل می‌تواند با انتشار مقاله‌ای توضیح دهد که چرا می‌خواهد در بخش جستجو تبلیغات بگذارد. منتها او تاکید داشت که باید موضع تیم کوک در زمینه درآمدزایی را هم در نظر گرفت. مشکل این بود که مدیرعامل اپل مدعی بود این شرکت از کاربران پول‌سازی نمی‌کند و تبلیغات در بخش جستجوها با - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - این ادعا در تناقض است.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان

اپل در نهایت در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - اکتبر سال ۲۰۱۶ تبلیغات را به بخش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - جستجوهای اپ استور اضافه کرد. این شرکت حالا امروز اعلام کرده که با توسعه این قابلیت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - به تبلیغات اجازه می‌دهد تا حتی پیش از تایپ کاربر نمایش یابند. قبلا تبلیغات بخش جستجو تنها پس از ورود عبارت مدنظر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - کاربر نمایش می‌یافت. اما حالا توسعه‌دهندگان می‌توانند بر اساس الگوریتم‌های تبلیغات هدفمند اپ استور، اپ‌های خود را در بخشی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریمان استان خراسان - کنار Discover و Suggested به نمایش بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone