🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14365.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S20 FE 4G سامسونگ با چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ از راه رسید

گلکسی S20 FE 4G پارسال با چیپست اگزینوس ۹۹۰ وارد بازار شد و پیش‌تر شایعاتی درباره نسخه جدید این دستگاه به گوش می‌رسید. حالا وب‌سایت سامسونگ نسخه 4G این گوشی را با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ ...

گلکسی S20 FE 4G پارسال با چیپست اگزینوس ۹۹۰ وارد - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - بازار شد و پیش‌تر شایعاتی درباره نسخه جدید این دستگاه به گوش می‌رسید. حالا وب‌سایت سامسونگ نسخه 4G این - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - گوشی را با چیپست - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - اسنپدراگون ۸۶۵ برای فروش عرضه کرده است.

گلکسی S20 FE با شماره مدل SM-G780G و برچسب «جدید» اکنون در وب‌سایت سامسونگ آلمان دیده می‌شود. این گوشی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - در رنگ‌های یاسی، نعنایی، نارنجی، قرمز و سفید عرضه می‌شود. نسخه جدید گلکسی S20 FE به جز چیپست هیچ تغییری نکرده و عملا همان دستگاه قبلی است.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران

سامسونگ می‌خواهد نسخه اگزینوس ۹۹۰ - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - این گوشی را به طور کامل کنار بگذارد و در عوض گلکسی S20 FE را با چیپست کوالکام به بازار بفرستد. این تصمیم به خاطر عملکرد نامناسب چیپست اگزینوس ۹۹۰ و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - مدیریت ضعیف گرمای آن گرفته شده. البته این احتمال مطرح است که سامسونگ الکترونیکس به خاطر کمبود جهانی تراشه نتوانسته باشد به اندازه کافی از سامسونگ LSI چیپست بگیرد و حالا مجبور به این تغییر شده است.

سامسونگ نسخه جدید گلکسی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - S20 FE 4G را در تمام کشورهایی که تاکنون نسخه اگزینوس در آن‌ها فروخته می‌شد راهی بازار می‌کند. نسخه اسنپدراگون ۸۶۵ قدرت بالاتری در اختیار - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - کاربران موبایل سامسونگ قرار می‌دهد و عملکرد آن را در زمینه گیمینگ، نرخ نوسازی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - و عمر باتری بهبود می‌بخشد. فعلا مشخص نیست که این نسخه با قیمت بالاتری وارد بازار خواهد شد یا نه.

پیش‌تر همین نسخه از گلکسی S20 FE - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - با شماره مدل SM-G780G در وب‌سایت سامسونگ سوئد در چهار رنگ رویت شده بود. آن نسخه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - از دستگاه هم فقط یک مدل با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی داشت. - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تنکابن استان مازندران - وب‌سایت معتبر WinFuture قبلا گفته بود که گلکسی S20 FE با اسنپدراگون ۸۶۵ با قیمتی در حدود ۷۲۲ دلار وارد بازار آلمان می‌شود. با این حال، شاید سامسونگ این دستگاه را با قیمت‌های متفاوتی روانه کشورهای گوناگون کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone