تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10108.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس نورد ۲ بار دیگر حادثه آفرین شد؛ این بار انفجار در جیب وکیل هندی

ماه گذشته خبر انفجار وان پلاس نورد ۲ رسانه‌ای شد و حالا به فاصله کوتاهی دومین گزارش آتش گرفتن و انفجار همین موبایل توسط وکیل هندی توجه کاربران را به خود جلب کرده است. کاربری ...

ماه گذشته خبر انفجار وان پلاس نورد ۲ رسانه‌ای شد و حالا به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - فاصله کوتاهی دومین گزارش آتش گرفتن و انفجار همین موبایل توسط وکیل هندی توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

کاربری در توییتر با نام Gaurav Gulati ادعا می‌کند گوشی نورد ۲ او در حالی که ۹۰ درصد شارژ داشته و به شارژر نیز متصل نبوده، بدون هیچ دلیل خاصی دچار آتش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - سوزی و انفجار شده است. وی تاکید می‌کند که هیچ عامل بیرونی در این موضوع دخیل نبوده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - و موبایل در جیب وی قرار داشته است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی

اما اکنون، وکیل هندی ادعا می‌کند که این گوشی به سادگی و زمانی که در جیب روپوش او بوده است، ناگهان آتش گرفته و منفجر شده است. گولاتی همچنین در گزارش خود به بلند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - شدن دود از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - دستگاه میان‌رده وان پلاس اشاره می‌کند. او در ادامه گزارش خود اعلام کرد که گوشی در حال شارژ شدن نبوده و حدود ۹۰ درصد شارژ داشته است.

در حال حاضر، وان پلاس با گولاتی تماس گرفته و از او خواسته است تا گوشی خود را تحویل دهد. با این وجود او مسیر قانونی را دنبال کرده و گوشی نورد ۲ خود را تحویل پلیس داده و از شعبه هند این شرکت به صورت رسمی شکایت کرده است. او حتی از دادگاه درخواست کرده با صدور حکمی از فروش این گوشی در هند جلوگیری کنند. او بخشی از دلایل شکایت خود را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - به این صورت عنوان می‌کند که وان پلاس «نسبت به صدمات و آسیب‌هایی که من متحمل شده‌ام کاملا بی تفاوت بوده. »

وان پلاس در بیانیه‌ خود عنوان کرد:

عصر روز گذشته، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - فردی در مورد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - انفجار احتمالی وان پلاس نورد ۲ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - در توییتر اطلاع‌رسانی کرد و تیم ما بلافاصله با این فرد تماس - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - گرفت تا صحت ادعا را بررسی کند. ما ادعاهایی از این قبیل را به دلیل نگرانی درباره ایمنی کاربران خود بسیار جدی می‌گیریم. با این وجود، علیرغم تلاش‌های متعدد برای بررسی دستگاه، که شامل بازدید از محل اولیه حادثه می‌شود، این فرد تاکنون فرصت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - انجام بررسی را به ما نداده است. در چنین شرایطی، ما صحت این ادعا را تایید نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone