🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43884.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فروشگاه بزرگ AlphaBay در دارک وب از دسترس خارج شد؛ احتمال کلاهبرداری وجود دارد

یکی از بزرگ ترین فروشگاه های دارک وب به نام AlphaBay Market که تأمین کننده اصلی مواد مخدر، اسلحه و دیگر موارد غیر قانونی به شمار می رفت، به تازگی از دسترس خارج شده است. ...

یکی از بزرگ ترین فروشگاه های دارک وب به نام AlphaBay Market که تأمین کننده اصلی مواد مخدر، اسلحه و دیگر موارد غیر قانونی به شمار می رفت، به تازگی از دسترس خارج شده است. اگرچه این وب سایت پیش از این هم به خاطر عملیات دوره ای از کار افتاده بود، اما این بار به نظر می رسد گردانندگان آن به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - طور کامل ناپدید شده اند.

دلیل احتمالی برای پایان فعالیت این مرکز غیر قانونی، برداشت مبلغ قابل توجه 1479 بیت کوین (حدود 4 میلیون دلار) در قالب یک تراکنش و انتقال آن به چندین حساب کوچک تر است و به همین دلیل کاربران در تالار گفتگوی ردیت و توییتر معتقدند ادمین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ها به قصد سرقت دارایی خریداران اقدام به این کار کرده اند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

البته ساعاتی پس از این رویداد، یکی از مدیران این سایت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در ردیت از کاربران خواست نگران نباشند و سایت به زودی فعالیت خودش را ادامه خواهد داد. از طرفی کارشناسان فضای دارک وب می گویند سطح تراکنش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های مالی این فروشگاه در روز به 600 الی 800 هزار دلار می رسد و با توجه به تیم قوی و حرفه ای مدیریتی، اگر AlphaBay بخواهد کلاهبرداری کند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با رقم های به مراتب بزرگ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تری روبرو خواهیم شد.

جالب است بدانید این شیوه کلاهبرداری در بین فروشگاه های دارک وب کاملاً مرسوم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است و بسیاری اوقات، ادمین ها سایت را از دسترس خارج کرده، بیت کوین موجود در حساب کاربران را برداشت کرده و دیگر خبری از آنها نمی شود.

در ماه می فروشگاه Outlaw با ادعای دروغین هک شدن سایتش و همزمان با اوج گرفتن قیمت بیت کوین، از دسترس خارج شد. در سال 2015 هم فروشگاه Evolution توانست به همین شیوه 12 میلیون دلار از سرمایه کاربرانش را به سرقت ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone