🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44725.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

موزیلا: نسخه 55 مرورگر فایرفاکس از استاندارد WebVR پشتیبانی خواهد کرد

موزیلا ساعاتی پیش اعلام کرده که فایرفاکس 55 برای ویندوز (که برای انتشار در تاریخ 17 مرداد برنامه ریزی شده) به طور پیش فرض از استاندارد WebVR پشتیبانی خواهد کرد. WebVR از هدست های واقعیت ...

موزیلا ساعاتی پیش اعلام کرده که فایرفاکس 55 برای ویندوز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - (که برای انتشار در تاریخ 17 مرداد برنامه ریزی شده) به طور پیش فرض از استاندارد WebVR پشتیبانی خواهد کرد. WebVR از هدست های واقعیت مجازی پیشرفته ای مثل اچ تی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سی وایو و آکیلس ریفت پشتیبانی می کند و می تواند تجربه ای ناب و سطح بالا از تماشای محتوای واقعیت مجازی در سطح وب را به کاربران ارائه کند.

موزیلا با انتشار بیانه ای در این خصوص اعلام کرده که «WebVR واقعیت مجازی را به تجربه ای تراز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اول در سطح وب - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تبدیل می کند. WebVR در ترکیب با WebGL برای رندر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تصاویر سه بعدی، مرورگر را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به پلتفرمی برای انتشار محتوای واقعیت مجازی مبدل می سازد که از طریق هر دستگاه VR قابل مشاهده است».

WebVR می تواند تجربه ای ناب و سطح بالا از تماشای محتوای واقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مجازی در سطح وب را به کاربران ارائه کند.

موزیلا از توسعه دهندگان درخواست کرده که به وسیله فریم ورک هایی همچون - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - A-Frame یا React VR به ساخت و توسعه اپلیکیشن های واقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مجازی اقدام کنند. با روندی که در حال حاضر می بینیم، به نظر می رسد که به مرور زمان کلیه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کمپانی های سازنده مرورگر به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - WebVR روی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بیاورند و نتایج تست های متابعت آن را با دیگر توسعه دهندگان به اشتراک بگذارند. موزیلا معتقد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است که این تلاش همگانی می تواند به اجرای درست محتوای واقعیت مجازی در پلتفرم های مختلف کمک کند.

در انتها لازم به ذکر است که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - علیرغم اعلام فایرفاکس بابت پشتیبانی از هدست های اچ تی سی وایو و آکیلس ریفت، توسعه دهندگان محتوا برای WebVR می توانند انتظار داشته باشند که محتوایشان در دیگر هدست های پشتیبانی کننده از این استاندارد مثل Windows Mixed Reality، سامسونگ Gear VR، گوگل دی دریم و گوگل کاردبورد نیز پشتیبانی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone