🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41077.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

درآمد HTC با وجود معرفی محصولات جدید همچنان رو به کاهش است

کمپانی HTC به تازگی گزارش مالی ماه اکتبر 2017 خود را منتشر کرده که نشان می دهد با وجود معرفی پرچمدار جدید U11 و استقبال خوب کاربران از آن، درآمد ماهانه و سالانه شرکت همچنان ...

کمپانی HTC به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - تازگی گزارش مالی ماه اکتبر 2017 خود را منتشر کرده که نشان می دهد با وجود معرفی پرچمدار جدید U11 و استقبال خوب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - کاربران از آن، درآمد ماهانه و سالانه شرکت همچنان رو به کاهش است.

کل درآمد HTC از ابتدای سال 2017 تا پایان ماه اکتبر (10 ماه) برابر 1.75 میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18.18 درصد کاهش داشته است. شرکت تایوانی همچنین در ماه اکتبر تنها 200 میلیون دلار درآمد داشته که این مبلغ نیز نسبت به ماه گذشته افت 6.86 درصدی را نشان می دهد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان

موبایل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - U11 کمک چندانی به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - وضعیت مالی HTC نکرده است

جالب اینجاست که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - HTC در اکتبر 2016 درآمد 268 میلیون دلاری را ثبت کرده که در مقایسه با رقم امسال، 26.79 درصد بیشتر بوده است. این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - آمار و ارقام نشان می دهند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - که برتری فروش U11 نسبت به «HTC One M9» و «HTC 10» کمک چندانی به وضعیت مالی کمپانی نکرده و HTC همچنان در سراشیبی سقوط قرار دارد.

البته شرکت تایوانی تصمیم دارد با معرفی دو مدل «U11 Plus» و «U11 Life» تا پایان سال جاری میلادی، وضعیت سهم بازار خود را بهبود دهد؛ اما با توجه به عدم کارایی موبایل محبوب U11 در انجام همین مأموریت، احتمالاً - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - HTC نیازمند اتخاذ تصمیمات جدی تری خواهد بود.

گفتنی است در ماه آگوست امسال درآمد HTC به پایین ترین میزان خود در 13 سال اخیر رسید که پس از آن، با خرید بخشی از کسب و کار موبایل این شرکت توسط گوگل، زمزمه هایی از خرید کامل HTC توسط کمپانی ساکن مانتین ویو نیز به گوش رسید.

- تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone