🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41082.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

هشدار ژنرال آمریکایی: فناوری فضایی چین ۵ برابر سریعتر از آمریکا در حال رشد است

چند روز پیش در دیجیاتو خواندید که اریک اشمیت رئیس هیئت مدیره آلفابت هشدار داده، در آینده ممکن است آمریکا از رقابت با چین در زمینه هوش مصنوعی عقب بیفتد. به نظر می رسد هوش ...

چند روز پیش در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - دیجیاتو خواندید که اریک اشمیت رئیس هیئت مدیره آلفابت هشدار داده، در آینده ممکن است آمریکا از رقابت با چین در زمینه هوش مصنوعی عقب بیفتد.

به نظر می رسد هوش مصنوعی، تنها زمینه ای نیست که کشور چین قصد دارد نسبت به آمریکا در آن برتری یابد. اخیراً سپهبد «استیو کواست» (Steve Kwast) ژنرال نیروی هوایی آمریکا، اعلام کرده که چین با سرعتی 5 برابر نسبت به آمریکا در زمینه فناوری های فضایی، در حال پیشرفت است و ممکن است در این زمینه آمریکا را پشت سر بگذارد.

ژنرال کواست که معتقد است عصر تازه ای از پیشرفت فناوری های فضایی در راه خواهد بود، اعلام کرده:

«در 10 سال آینده، چین در زمینه فضایی به مرحله عملیاتی خواهد رسید؛ مسیری که ما (آمریکا) 50 ساله طی کردیم».

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران

او که فرمانده و رئیس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - دانشگاه پایگاه نیروی هوایی مکسوِل است، اعتقاد دارد ایالات متحده آمریکا باید افراد با استعداد را در کنار یکدیگر جمع کند، تا به واسطه آنها روند پیشرفت فناوری های فضایی در این کشور، با سرعت بیشتری پیش رود.

بر اساس گفته های آقای کواست، در آینده نزدیک، به منظور کسب برتری های استراتژیک، نیروهای نظامی کشور ها به طور گسترده ای در زمینه فضایی فعالیت خواهند کرد و چین از هم اکنون در حال تدارک ناوگان فضایی خود است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران
چین تا سال 2020 نخستین هواپیمای فضایی خود را به مدار زمین می فرستد.

به اعتقاد او، اگر کره شمالی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - با توجه به آزمایشات - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - موشکی اخیر، موفق شود در آینده بمب تولید کننده پالس های الکترو مغناطیسی را در فضا منفجر کند، این کشور نیز در کنار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - چین، می تواند به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - عنوان تهدیدی جدی شناخته شود.

ژنرال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نوشهر استان مازندران - کواست در نهایت معتقد است که تعادل میان شرکت های آمریکایی خصوصی و دولتی فعال در زمینه فضایی، باید حفظ شود و با وجود اینکه در حال حاضر این تعادل منطقی است ولی پیشرفت ها به اندازه کافی سریع نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone