🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41105.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فرود آتشین سیزدهمین راکت فالکون 9 اسپیس اکس روی سکوی شناور

شرکت اسپیس اکس دیروز، 8 آبان ماه، برای سیزدهمین بار (شانزدهمین مأموریت موفق) توانست راکت فالکن 9 را روی سکوی شناور خودران فرود بیاورد که البته با حادثه ای نیز همراه بود. این راکت که ...

شرکت اسپیس اکس دیروز، 8 آبان ماه، برای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سیزدهمین بار (شانزدهمین مأموریت موفق) توانست راکت فالکن 9 را روی سکوی شناور خودران فرود بیاورد که البته با حادثه ای نیز همراه بود.

این راکت که از کیپ کاناورال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به پرواز درآمد، ماهواره «Koreasat-5A» را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به فضا حمل می کرد و آن را با موفقیت در مدار قرار داد. ولی بخش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اول راکت که قرار بود به زمین بازگردد، در اقیانوس اطلس در حالی فرود آمد که شعله های آتش از آن زبانه می کشید.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این شانزدهمین مأموریت موفق اسپیس اکس در سال جاری میلادی است؛ در حالی که این تعداد در سال 2016، تنها 8 عدد بود. با وجود حادثه اخیر، به نظر می رسد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اسپیس اکس مهارت بالایی در پرتاب و فرود موفق راکت های نو یا دست دوم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - خود کسب کرده.

لازم است یادآوری کنیم که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هدف اسپیس اکس در استفاده چند باره از راکت ها، کاهش هزینه پرتاب راکت به فضا است. از سوی دیگر، به گفته این شرکت، فرود راکت روی سکوهای شناور خودران، با وجود ریسک بیشتر، هزینه کلی هر پروژه را کاهش می دهد.

پیش از این دلیل برخی از فرود های ناموفق راکت ها، اتمام - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سوخت مورد نیاز برای بازگشت به زمین اعلام شده بود. البته این بار هنوز علت آتش سوزی مذکور، اعلام نشده است.

- تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone