🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41094.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ با دیوید بکهام پا به توپ شوید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شما - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

PES 2018

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

انگار کونامی می خواهد تا بازار بازی های فوتبال اسمارت فون ها را به چنگ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خود در بیاورد. هفته پیش آن ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بازی کارتی PES Card Collection را منتشر کردند و حالا شاهد عرضه PES 2018 روی تلفن های هوشمند هستیم. عنوانی که نسبت به نسخه گذشته یک تفاوت خیلی بزرگ دارد؛ می توانید با یکی از معروف ترین فوتبالیست های انگلیسی یعنی دیوید بکهام نیز پا به توپ شوید.

کونامی گفته که در آینده فوتبالیست های قدیمی بیشتری به نسخه موبایل PES 2018 اضافه می شود

جدا از این ویژگی جالب، بازی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مود جدیدی با نام Friend دارد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که با آن می توانید با دوستان تان به صورت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آنلاین مسابقه دهید. بخشی که نبودش در نسخه موبایل PES 2017 به خوبی احساس می شد. البته همانند گذشته قابلیت رقابت با دوستان تان به کمک بلوتوث را هم دارید. کونامی وعده داده که در PES 2018 گیم پلی پیچیده تر شده و بازی از لحاظ گرافیک و صداگذاری نیز بهبودهایی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نسبت به گذشته داشته باشد. منتظر بررسی بازی از دیجیاتو باشید.

South Park: Phone Destroyer

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بعد از حرف و حدیث های فراوان، سرانجام South Park: Phone Destroyer به عرضه جهانی رسید. عنوانی که به اعتقاد بعضی بازیکن ها، جدی ترین رقیب جدید کلش رویال به حساب می آید. در این عنوان همانند کلش رویال باید بسته به نوار انرژی خود، شخصیت هایتان را به میدان نبرد بفرستید. اما بازی دو تفاوت بزرگ با ساخته استودیوی سوپرسل دارد. یکی از آن ها را باید وجود یک منطقه بزرگ بزنیم.

شوخی های فراوان، مهمترین دلیلی که به خاطرش باید Phone Destroyer را تجربه کنید

برخلاف کلش رویال که بازی به دو لاین تقسیم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شده، در اینجا محدودیتی وجود نداشته و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با محیطی یک دست رو به رو هستید.  بنابراین مبارزین تان را می توانید هر جایی بگذارید. نکته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دوم وجود شوخی های همیشه جذاب دنیای کارتون South Park است که راه شان را به نسخه موبایل این سریال هم باز کرده اند. بد نیست بدانید Phone Destroyer بخش داستانی نیز دارد.

Shadowgun Legends

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

  • ناشر: Van MADFINGER Games
  • قیمت: رایگان با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [دانلود از مارکت Apkpure]
  • بازی آنلاین است

Shadowgun Legends داغ ترین سوژه هفت سنگ این هفته است. در واقع ابتدا یک بازی دیگر با نام Lines - Physics Drawing Puzzle را معرفی کرده بودیم تا اینکه فهمیدیم استودیوی MADFINGER بعد از انتظارات فراوان سرانجام نسخه بتا جدیدترین ساخته اش را به صورت محدود عرضه نمود. خیلی از علاقه مندان بازی های شوتر با سری Shadowgun آشنا هستند، مجموعه ای که با دو عنوان Shadowgun: Deadzone و Shadowgun کارش را آغاز کرد.

هر دو بازی به خاطر گرافیک استثنایی [حتی الان] و گیم پلی الهام گرفته از بهترین عناوین سوم شخص کنسول ها به موفقیت های زیادی رسیدند و حالا بعد از نزدیک به 5 سال توسعه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دهنده تصمیم گرفته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تا سومین قسمت از عنوان معروفش را عرضه کند. Shadowgun Legends برخلاف گذشته یک بازی «اول شخص» بوده و خیلی ها از آن به عنوان دستینی 2 موبایل ها یاد کرده اند.

یعنی شما شخصیت خود را می سازید و در بخش چند نفره یا داستانی به مبارزه با بقیه بازیکن ها یا بیگانگان می پردازید. بازی از همان ابتدای معرفی به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خاطر گیم پلی روان و گرافیک - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فوق العاده اش توجهات زیادی را به خود جلب کرد. فقط  فراموش نکنید Shadowgun Legends فعلا به صورت سافت لانچ و محدود برای هلند عرضه شده است. اگر دوست دارید بازی را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - انجام دهید، مقاله «چگونه بازی های سافت لانچ اندروید را دانلود و اجرا کنیم؟» - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را مطالعه کنید.

Words With Friends 2 - Word Game

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بعد از 8 سال و ثبت بیش از 250 دانلود، شرکت Zynga نسخه دوم عنوان محبوب Words With Friends - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را عرضه کرد. بازی نسبت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به گذشته پیشرفت های خوب زیادی داشته است. از طراحی منوهای بهتر و استفاده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از رنگ های متنوع بگیرید تا حالت های گوناگون گیم پلی که همگی باعث شده اند تا Words With Friends 2 همانند قسمت نخست یکی از بهترین گزینه ها برای محک - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - زدن مهارت ساخت کلمات گوناگون باشد. این عنوان را می توانید به صورت تیمی یا تک نفره با هوش مصنوعی و بقیه بازیکن ها انجام دهید.

Starman: Tale of Light

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

  • ناشر: nada studio
  • قیمت: 3.99 دلار
  • پلتفرم: iOS
  • بازی آفلاین است

توصیف جالبی برای Starman: Tale of Light - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - وجود دارد: تاکنون پیش آمده که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شبانه به جایی شلوغ مثل پارک بروید و هیچکس را آنجا نبینید؟ Starman: Tale of Light عنوانی است که همین احساس عجیب را به بازیکن منتقل می کند. به همان اندازه تنهایی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و گاهی اوقات آرامش را هنگام تجربه بازی را حس می کنید. ساخته nada studio عنوانی سیاه و سفید است که در آن باید به جستجوی روشنایی بروید.

به نوعی بازی را می توانیم ترکیبی از لیمبو و مانیومنت ولی بنامیم که با وجود شباهت های نسبی اش به این دو عنوان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فراموش نشدنی، تفاوت های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - زیادی با آن ها دارد. اتمسفر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بازی به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - راحتی مغلوب تان می کند و معماها با ذات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هوشمندانه  خود بازیکن را به چالش می کشند. دیروز بررسی Monument Valley 2 را منتشر کردیم و اگر دل تان برای یک تجربه معمایی فراموش نشدنی دیگر روی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اسمارت فون ها تنگ شده بهترین گزینه کنونی همین Tale of Light است.

Bullet Strike: Battlegrounds

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

  • ناشر: Horus Entertainment
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برنامه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ای
  • پلتفرم: اندروید [دانلود از مارکت Apkpure]
  • بازی آنلاین است

علاقه مندان به بازی های پی سی حتما نام PlayerUnknown's Battlegrounds را شنیده اند. عنوانی که رکوردهای زیادی در استیم از خود به جای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گذاشت و با وجود اینکه کمتر از یک سال از عرضه اش می گذرد ولی تا الان توانسته به فروش عجیب بیش از 20 میلیون - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نسخه آن هم تنها روی رایانه های شخصی دست پیدا کند. مهمترین المان موفقیت بازی را باید پرداخت جالب به سبک «بتل رویال» بزنیم.

در این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نوع بازی ها، چند بازیکن با دستان خالی در محیطی بزرگ رها شده و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باید با پیدا کردن تجهیزات گوناگون، به یکدیگر حمله کنند. در پایان کسی که زنده بماند پیروز می شود. Bullet Strike: Battlegrounds کلون همین عنوان روی اسمارت فون ها است که میان بقیه بازی های مشابه PlayerUnknown's Battlegrounds، از همان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - زمان معرفی بیشتر مورد توجه قرار گرفت و حالا پس از صبر زیاد طرفداران شاهد عرضه نسخه بتا هستیم.

فقط به یاد داشته باشید که بازی در مرحله نسخه آزمایشی به سر می برد و بنابراین بعضی مشکلاتش طبیعی است. با این وجود به خاطر گیم پلی جالب Bullet Strike، ساخته Horus Entertainment همچنان ارزش تجربه کردن دارد. مشخص نیست چه زمانی نسخه بتا بازی به صورت عمومی روی iOS منتشر می شود ولی اگر آی دیوایس دارید می توانید عنوان Guns Royale را انجام دهید.

SIMULACRA

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

  • ناشر: Kaigan Games
  • قیمت: 4.99 دلار
  • پلتفرم: - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

SIM - Sara is Missing [معرفی دیجیاتو] یکی از متفاوت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ترین عناوین سبک ترس روی اسمارت فون ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بود که سال گذشته توانست به بهترین بازی های موبایل سال 2016 دیجیاتو نیز راه پیدا کند. در این عنوان خبری از صحنه های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کلیشه ای ترسناک نیست و جای آن سازنده سعی کرده با استفاده از المان های روانشناسانه، ترس را تا مغز استخوان بازیکن ها بفرستد. SIMULACRA ادامه معنوی همین بازی با داستانی متفاوت به حساب می آید.

همانند SIM، در ساخته جدید Kaigan Games هم موبایل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دختری به دستان شما افتاده و حالا باید با جستجو در بخش های مختلف آن از سرنوشت عجیب او سر در بیارید. SIMULACRA بازخوردهای مثبت زیادی را دریافت نموده و به اعتقاد بازیکن ها، با عنوانی ترسناک تر و خشن تر از SIM - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رو به رو هستید که با داستان و گیم پلی به مراتب درگیر کننده اش مخاطب را مجذوب خود خواهد کرد.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone