🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41093.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مدیر سابق فیسبوک: این سایت بر مبنای بهره برداری از ضعف های انسانی بنا شده

«شان پارکر» (Sean Parker) به عنوان یکی از موسسین فیسبوک و نخستین مدیران ارشد آن در اظهار نظری جنجالی گفته است که بنیانگذاران این وبسایت از ابتدا می دانستند که فیسبوک می تواند با بهره ...

«شان پارکر» (Sean Parker) به عنوان یکی از موسسین فیسبوک و نخستین مدیران ارشد آن در اظهار نظری جنجالی گفته است که بنیانگذاران این وبسایت از ابتدا می دانستند که فیسبوک می تواند با بهره گیری از برخی ضعف های روانشناختی انسان ها به چیزی اعتیادآور تبدیل شود.

«ما وقتی به عوارض جانبی ناخواسته کار خود پی بردیم که فیسبوک ۲ میلیارد کاربر داشت»

پارکر این انتقادات - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را در رویداد Axios در فلوریدا که به بررسی پیشرفت های انسانی در مبارزه با سرطان اختصاص دارد مطرح ساخته. این صحبت ها در حالی است که سهم او از این کمپانی پارکر را به یک میلیاردر تبدیل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کرده است.

او در سخنرانی خود تلاش کرده تا تصویری بهتر از آنچه موسسین فیسبوک در زمان آغاز به کار این شبکه اجتماعی در سر داشتند ارائه دهد. او می گوید فیسبوک در زمانی آغاز به کار کرد که کمپانی های رسانه ای به واسطه قدرت و نفوذشان در میان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مردم از طرف قانون گذاران و دولتی ها تحت فشار قرار گرفته بودند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

پارکر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در توضیحات خود به این مسئله اشاره کرده که بسیاری از اطرافیانش در آغازین روزهای فعالیت شبکه های اجتماعی به او می گفتند که تمایلی به حضور در این فضا ندارند، چرا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که آنها مناسبات اجتماعی در محیط واقعی را ترجیح می دهند. او در پاسخ می گفته: «باشه، راستش در آینده این کار رو می کنی.»

این سهامدار اصلی فیسبوک در ادامه می افزاید: - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - «فکر نمی کنم آن موقع تبعات واقعی حرفی که می زدم را درک می کردم. البته منظورم تبعات ناخواسته آن است.» او می گوید چنین تبعاتی تنها وقتی خود را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نشان دادند که فیسبوک چیزی در حدود ۲ میلیارد کاربر داشته.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

«این رسانه به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طور اساسی رابطه شما با جامعه و دیگران را تغییر داده. احتمالاً حتی به شکلی عجیب تاثیری منفی روی خلاقیت افراد به جا گذاشته است. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فقط خدا می داند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که این (فیسبوک) با مغز فرزندان ما چه خواهد کرد.»

«ما نمی دانیم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که فیسبوک با مغز فرزندانمان چه خواهد کرد»

پارکر در خصوص اهداف اولیه خود و همکارانش در آغاز کار فیسبوک می گوید: «نکته اساسی در آن موقع - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بود که ما چگونه می توانیم تا بیشترین حد ممکن وقت و توجه فعال کاربران را صرف شبکه اجتماعی خود کنیم.» ظاهراً همین دیدگاه باعث افزودن قابلیت های مهمی چون «دکمه لایک» شده است. چیزی که پارکر می گوید باعث می - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شد کمی دوپامین بیشتر در مغز کاربران ترشح شود و آنها را به انتشار محتوای بیشتر ترغیب کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

«این یک چرخه واکنشی از تایید اجتماعی است. دقیقاً همان نتیجه ای که هکری مثل من همواره به دنبال آن است. چرا که شما در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حال بهره برداری از ضعف های روانشناختی انسان ها هستید.»

شان پارکر به عنوان موسس وبسایت اشتراک گذاری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فایل «نپستر» در سال ۲۰۰۴ به تیم توسعه فیسبوک پیوست. یعنی درست پنج ماه پس از آن که وبسایت مذکور کار خود را به عنوان یک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پروژه دانشجویی در دانشگاه هاروارد آغاز کرده بود. زاکربرگ پیش از این گفته بود که پارکر کسی است که ظرفیت واقعی فیسبوک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را برای تبدیل شدن از یک پروژه دانشگاهی به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کمپانی واقعی کشف کرد.

پلیس در سال ۲۰۰۵ مقداری کوکائین در خانه اجاره ای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - او در خلال یکی از سفرهایش کشف کرد، اما او در نهایت از اتهامات تبرئه شد. همین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مسئله و فشار سرمایه گذاران در نهایت او را وادار به استعفا از مدیریت در فسبوک کرد. ثروت او در حال حاضر به حدود ۲.۶ میلیارد دلار بالغ می شود.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

پارکر تنها - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کسی نیست که پس از سال ها فعالیت در کمپانی های دره سیلیکون لب به انتقاد از عواقب کارهایی که خود در آنها سهیم بوده گشوده است. «تریستان هریس» (Tristan Harris) از نخستین مدیران ارشد گوگل نیز در ماه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قبل چنین صحبت هایی را مطرح ساخته بود:

«همه ما گرفتار این سیستم هستیم. ذهن همه ما قابل هک شدن است. انتخاب های ما آنچنان که تصور می کنیم آزادانه نیستند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone