🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41091.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از چیپست Exynos 9810 رونمایی کرد

سامسونگ بالاخره از اولین چیپست واقعی خود از سری 9 پردازنده های اختصاصی اش با عنوان Exynos 9810 رونمایی کرد. از آن جهت می گوییم واقعی که کمپانی کره ای مدل 8895 به کار رفته در نوت ...

سامسونگ بالاخره از اولین چیپست واقعی خود از سری 9 پردازنده های اختصاصی اش با عنوان Exynos 9810 رونمایی کرد. از آن جهت می گوییم واقعی که کمپانی کره ای مدل 8895 به کار رفته در نوت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - 8 را به عنوان سری 9 معرفی نموده بود.

از بحث اعداد و ارقام که بگذریم، از مدت ها قبل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - شایع شده بود که اگزینوس 9810 قرار است قلب تپنده پرچمداران ۲۰۱۸ سامسونگ یعنی گلکسی S9 و +S9 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - باشد، اما نگاهی به مشخصات این پردازنده گمانه زنی های پیشین را با تردید مواجه می سازد.

در قدم اول باید گفت که چیپست مذکور باز هم تحت معماری ۱۰ نانومتری تولید خواهد شد. البته بهره مندی از نسل دوم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - پروسه تولید سبب خواهد شد که در عین مصرف کمتر انرژی شاهد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - بازده کاری بالاتری نسبت به نمونه های قبلی باشیم.

لازم به یادآوری است که پیش از این اعلام - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - شده بود به احتمال فراوان چیپ مجتمع در نظر گرفته شده برای گلکسی S9 بر پایه معماری ۸ نانومتری تولید شود. همین شایعه در خصوص نسخه آمریکایی آن با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ نیز به گوش می رسد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران

به هر حال سامسونگ محصول تازه خود را مجهز به نسل سوم هسته های پردازشی اختصاصی، پردازشگر گرافیکی بهبود یافته و مودم LTE پرسرعت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - با پشتیبانی از استاندارد 6CA برای نخستین بار کرده است. به لطف این قابلیت جدید مودم به کار رفته در پردازنده مذکور می تواند تا حداکثر سرعت دانلود ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه را پشتیبانی نماید. این یعنی آماده بودن چیپست Exynos 9810 برای ورود به عصر 5G.

پیش تر گفتیم که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - بعید است چیپ مذکور در پرچمدار بعدی سامسونگ مورد استفاده قرار بگیرد، اما همچنان احتمال آن وجود دارد که شرکت کره ای در آینده نسخه ای دیگر از این سخت افزار را بر مبنای معماری ۸ و یا حتی ۷ نانومتری معرفی کند. در ماه های آینده بیشتر در این باره خواهیم شنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone