🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41096.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تنها 20 میلیون آیفون 10 در سال 2017 به بازار عرضه می شود

اپل امکان پیش فروش آیفون 10 را برای خریداران از جمعه، 5 آبان ماه فراهم کرد و به دنبال آن بسیاری از مشتاقان خرید این موبایل، موفق به خرید شدند و برخی دیگر به علت ...

اپل امکان پیش فروش آیفون 10 را برای خریداران از جمعه، 5 آبان ماه فراهم کرد و به دنبال آن بسیاری از مشتاقان خرید این موبایل، موفق به خرید شدند و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برخی دیگر به علت پایان موجودی، باید حداقل تا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - زمان عرضه آن به فروشگاه های اپل (جمعه، 12 آبان ماه) منتظر بمانند. ولی براساس گزارشات اخیر شاید این انتظار برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برخی، طولانی تر هم بشود.

به تازگی بر اساس گزارش سایت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خبری «nikkei» مشخص شده عرضه آیفون 10 تا انتهای سال جاری میلادی، تنها 20 میلیون عدد خواهد بود. لازم به ذکر است، تخمین های قبلی از تعداد 40 میلیون حکایت می کردند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به نظر می رسد مقصر اصلی کاهش تولید تلفن هوشمند مذکور، پنل نمایشگر آن و نیز برد مرتبط با سنسورهای Face ID و آنتن این موبایل باشند. به منظور حل این مشکلات، پیشتر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کوپرتینویی ها مدیر عملیاتی خود، «جف ویلیامز» (Jeff Williams) را راهی مقر شرکت سازنده آیفون، یعنی فاکسکان در تایوان کردند.

گفتنی است اپل در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، به لطف معرفی آیفون های 7 و 7 پلاس، موفق به فروش 78.3 میلیون آیفون شد؛ ولی به نظر می رسد محدودیت تولید آیفون 10، میزان فروش این شرکت را در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سه ماهه انتهایی امسال در مقایسه با سال گذشته، کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone