🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41107.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام قابلیت جدید «استاپ موشن» را به صورت آزمایشی منتشر کرد

اینستاگرام چند روز پیش قابلیت های جالب «سوپر زوم» و لایو مشترک را معرفی کرده بود و حالا یک ابزار جالب دیگر را به صورت آزمایشی برای برخی کاربران منتشر کرده است. این قابلیت جدید ...

اینستاگرام چند روز پیش قابلیت های جالب «سوپر زوم» و لایو مشترک را معرفی کرده بود و حالا یک ابزار جالب دیگر را به صورت آزمایشی برای برخی کاربران منتشر کرده است.

این قابلیت جدید که «استاپ موشن» نام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارد به کاربر امکان می دهد چندین تصویر را پشت سرهم ثبت کرده و در قالب یک GIF در استوری آپلود کند.

گفتنی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است امکان ویرایش این تصاویر وجود ندارد و پس از ثبت آنها با کلیک بر روی گزینه (Done) می توان فایل GIF را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

انتشار جهانی استاپ موشن مثل تمام قابلیت های دیگر به موفقیت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن در بخش آزمایشی بستگی دارد و اگر در این قسمت بازخوردهای مثبتی را دریافت نکند، به احتمال قریب به یقین در دسترس دیگر کاربران قرار نخواهد گرفت.

اینستاگرام علاوه بر معرفی استاپ موشن نحوه نمایش استوری های دنبال شوندگان را نیز تغییر داده است. در نسخه های فعلی استوری ها به نوار افقی بالای اپلیکیشن محدود شده اند، اما در نسخه جدید که فعلا برای برخی کاربران iOS منتشر شده، در قالب تصاویر بزرگتری نمایش داده می شوند.تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیگفتنی است روزانه نزدیک به 250 میلیون کاربر از بخش استوری اینستاگرام استفاده می کنند و همین  مساله باعث - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده این کمپانی با معرفی ابزارهای جدیدی از قبیل «بومرنگ»، نظر سنجی، سوپر زوم و لایو مشترک به دنبال افزایش کارایی و جذب کاربران بیشتر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone