🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41079.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اندروید 8.1 کاربران را برای مقابله با مشکل تخلیه باتری مجهز تر می کند

چند بار تاکنون پیش آمده شارژ موبایل تان زودتر از چیزی که انتظار دارید به اتمام برسد؟ آن هم بدون اینکه حتی دلیلش را بدانید. گوگل با نسخه های مختلف اندروید همیشه سعی داشته تا ...

چند بار تاکنون پیش آمده شارژ موبایل تان زودتر از چیزی که انتظار دارید به اتمام برسد؟ آن هم بدون اینکه حتی دلیلش را بدانید. گوگل با نسخه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - های مختلف اندروید همیشه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - سعی داشته تا با امکاناتی این مشکل را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - برطرف کند و حالا به نظر می رسد که در اندروید 8.1 کاربران به یک اسلحه دیگر برای مقابله با معضل باتری مجهز شده اند.

در اندروید 8.1 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - و بخش تنظیمات باتری، قسمت جدیدی با آیکون هشدار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - قرمز رنگ اضافه شده که به کاربران نشان می دهد کدام برنامه ها بیشترین استفاده از باتری را دارند. مثلا در تست های صورت گرفته برنامه های مکان یابی به خاطر آپدیت دائم موقعیت کاربر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - و اپ هایی که مانع به خواب رفتن عمیق تلفن می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - شوند در دسته برنامه های پر مصرف قرار گرفته اند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

نکته مثبت ویژگی جدید اندروید اوریو اینجاست که اگر روی پیغام هشدار کلیک کنید، سیستم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - عامل راهی برای حل مشکل به شما پیشنهاد می دهد. مثلا برای برنامه های موقعیت یاب، می توانید بخش لوکشین اپلیکیشن را خاموش کنید. شاید با این کار دیگر اپ کار نکند ولی حداقل خیال تان راحت است که موبایل برای مدت زمان بیشتری روشن می ماند.

بد نیست بدانید نسخه پیش نمایش اندروید 8.1 فعلا تنها برای موبایل های پیکسل و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - نکسوس عرضه شده و مشخص نیست چه زمانی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - بقیه اسمارت فون ها به جدیدترین ورژن از سیستم عامل اندروید مجهز می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر توس نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
روز بخیر شرکت شما آیا روستای سونقان خوانسار هم تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک JVM3160DFWW داره
پاسخ: بله در روستای سونقان شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone