🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31728.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل دو بازیکن حرفه‌ای استارکرفت 2 را شکست داد

حالا می‌توان بازی استارکرفت 2 را به لیست بازی‌هایی اضافه کرد که در آن هوش مصنوعی می‌تواند انسان را شکست دهد. هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل موفق شد در بازی استارکرفت ساخته‌ی شرکت بلیزارد دو ...

حالا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - می‌توان بازی استارکرفت 2 را به لیست بازی‌هایی اضافه کرد که در آن هوش مصنوعی می‌تواند انسان را شکست دهد. هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل موفق شد در بازی استارکرفت ساخته‌ی شرکت بلیزارد دو بازیکن حرفه‌ای این عنوان را شکست دهد.

این هوش مصنوعی که تیم دیپ مایند آن را «آلفا استار» نامیده‌اند دو بازیکن حرفه‌ای تیم معروف Team Liquid یعنی Grzegorz "Mana" Komincz و Dario "TLO" Wunsch را در دو بازی پنج تایی جداگانه ۵ بر صفر شکست داد.

در حین استریم این بازی در روز گذشته Wunsch گفته بود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - که چند ویدیو از بازی آلفا استار دیده بود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - با اعتماد به نفس بالایی بازی را آغاز کرد. اما بعد از رویارویی با استراتژی‌های محتلف در هر بازی تقریبا به دست آوردن ریتم بازی حریف برایش غیر ممکن بود.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان

بازیکن دیگر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - یعنی Komincz -که یکی از خبره‌های نژاد Protoss است- با مشکلات مشابهی رو به رو شد. البته Komincz با نسخه‌ای از هوش مصنوعی بازی می‌کرد که نحوه‌ی بازی کردن استارکرفت را از Wunsch آموخته بود و روش‌های انسانی بیشتری را به کار می‌برد.

این بازی‌ها به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - گونه‌ای بود که انگار بازیکنان حرفه‌ای در هر بازی در مقابل فردی جدید - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - قرار می‌گرفتند. آلفا استار بر اساس شبکه‌های عصبی کار می‌کند و با یادگیری از بازی‌های انسان‌ها استارکرفت 2 را آموخته است.

ما از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - یک ربات انتظار داریم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - که با سرعت بیشتری نسبت به انسان‌ها کلیک کند. موضوعی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - که در این باره - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - حقیقت نداشت. در واقع به صورت میانگین تعداد اکشن‌های انجام شده در یک دقیقه توسط آلفا استار حدود ۲۸۰ عدد بود. مقداری که به گفته‌ی دیپ مایند به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - مراتب کمتر از بازیکنان حرفه‌ای است. همچنین تاخیر بین مشاهده و انجام اکشن در این هوش مصنوعی به طور میانگین ۳۵۰ میلی ثانیه بود که باز هم ضعیف‌تر از بازیکنان حرفه‌ای است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان

علاوه بر این، آلفا استار محیط بازی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - استارکرفت را نسبت به انسان‌ها کاملا متفاوت مشاهده می‌کند. هوش مصنوعی دیپ مایند بازی را از بالا می‌بیند و نگاهی کامل به نقشه دارد و نیازی به زوم کردن یا دورنمایی نقشه نخواهد داشت.

به طور کلی تیم دیپ مایند بر این عقیده است که آلفا استار به این دلیل برنده‌ی بازی شد که توانست استراتژی‌های بهتری را در مقابل دو بازیکن حرفه‌ای به کار بگیرد و این پیروزی ارتباطی به تعداد کلیک‌های بیشتر یا سرعت عمل بالاتر نداشت.

در حین بازی‌های روز گذشته Komincz یک پیروزی در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - مقابل آلفا استار کسب کرد. البته این بازی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - حالت تمرینی داشت و نسخه‌ی هوش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - مصنوعی که مقابل این بازیکن قرار گرفته بود پیش از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - این در مقابل هیچ بازیکن حرفه‌ای قرار نگرفته بود.

بازیکن تیم لیکویید Komincz درباره‌ی بازی‌اش در مقابل آلفا استار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - می‌گوید:

از دیدن استراتژی‌های مختلف - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - آلفا استار در هر بازی و همچنین استفاده از حرکاتی شبیه به انسان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تربت جام استان خراسان - توسط این هوش مصنوعی -که انتظارش را نداشتم- شگفت زده شده بودم. من بعد از این بازی متوجه شدم که تا چه حد پیشبرد بازی من به اشتباهات حریف وابسته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تیمور نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
به شخصه با خدمات شرکت الو در تعمیر لباسشویی زیرووات OZ-1285WT در شهر تربت جام زیاد دوست نداشتم، ولی خودم ساکت موندم تا پایان کار. اما با بعد از اینکه کار تموم شد و لباسشویی برای من آماده شد واقعاً راضی بودم. نه تنها مشکلات من حل شدند، بلکه کارشناسان از ابتدا تا انتها خیلی با دقت و دلسوزی کار کردند. خشک کن و ماشین لباسشویی حالا برای من کاملاً قابل استفاده‌اند. ممنونم از شرکت الو و کارشناسان ایشون که این تعمیرات رو انجام دادند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone