🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31735.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هواپیمای عمودپرواز بل V-280 رکورد سرعت 519 کیلومتر در ساعت را به دست آورد

هواپیمای عمودپرواز «تیلت روتور» نوع خاصی از هواگرد است که می تواند با چرخاندن ملخ ها حول محور بال، به صورت عمودی فرآیند نشست و برخاست را انجام دهد و بدین ترتیب، انعطاف پذیری هلیکوپتر ...

هواپیمای عمودپرواز «تیلت روتور» نوع خاصی از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هواگرد است که می تواند با چرخاندن ملخ ها حول محور - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بال، به صورت عمودی فرآیند نشست و برخاست را انجام دهد و بدین ترتیب، انعطاف پذیری هلیکوپتر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را با سرعت هواپیما ترکیب کند.

سرعت V-280 نسبت به سلفش 10 کیلومتر در ساعت افزایش داشته است

البته تا کنون تنها - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نمونه عملیاتی تولید انبوه از یک هواپیمای عمودپرواز تیلت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - روتور - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نظامی، V-22 Osprey ارتش ایالات متحده بود که در سال 1989 میلادی نخستین پرواز خود را تجربه کرد و از سال 2007 نیز به صورت رسمی وارد یگان های رزمی ارتش شد. اما هزینه بالای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تولید و نگهداری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هواگرد مذکور (110 میلیون دلار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به ازای هر فروند) فرماندهان را به فکر توسعه نسخه ای ارزان تر و کارآمدتر انداخت.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
V-22 Osprey

توسعه هواپیمای جدید این بار نیز مانند پروژه اوسپری، به کمپانی Bell سپرده شد که این شرکت بخشی از فرآیند تولید قطعات را به لاکهید مارتین سپرد. نتیجه این همکاری هواپیمای عمودپرواز تیلت روتور V-280 Valor بود که هزینه تولید هر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فروند از آن 30 درصد کمتر از V22 بوده و توانست نظر فرماندهان ارتش ایالات متحده را به خود جلب کند.

حال هواپیمای مورد بحث توانسته در یکی از تست های پروازی اخیر، به سرعت 280 نات هوایی یا 519 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که در نوع - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خود رکورد جدیدی محسوب شده و از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سرعت نهایی 509 کیلومتر در ساعتی V-22 نیز بهتر است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
V-280 Valor

در کنار رکورد سرعتی جدید، V-280 با وزن 15 تن و 4 خدمه، برد عملیاتی 1481 و برد خطی 3889 کیلومتری داشته و می تواند تا 14 - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سرباز کاملاً مسلح را با خود حمل کند.

گفتنی است در مقام مقایسه، هلیکوپترهای سنتی نصف سرعت V-280 را ارائه داده و در اکثر موارد برد عملیاتی کمتری دارند؛ با این حال هزینه های نگهداری هواپیماهای تیلت روتور باعث شده فرماندهان بیشتر در عملیات های ویژه و مواقع حساس از آنها استفاده کنند.

- تعمیرات لباسشویی سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone