🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31713.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پیام رسان Hangouts نه ماه دیگر به فعالیت خود خاتمه می دهد

ماه مارس 2017 بود که گوگل از تصمیم خود برای تقسیم کردن سرویس Hangouts به دو اپلیکیشن Meet و Chat خبر داد. اما حالا و با گذشت دو سال از این موضوع، بالاخره مشخص شده ...

ماه مارس 2017 بود که گوگل از تصمیم خود برای تقسیم کردن سرویس Hangouts به دو اپلیکیشن Meet و Chat خبر داد. اما حالا و با گذشت دو سال از این موضوع، بالاخره مشخص شده که زمان خداحافظی با این پیام‌رسان قدیمی چه روزی فرا می‌رسد.

گوگل اعلام کرده که اکتبر 2019، سرویس هنگ‌آوتز را بازنشسته خواهد کرد و از آن به بعد کاربران را به تدریج به سمت استفاده از سرویس‌های جایگزین سوق خواهد داد. غول مانتین ویو با انتشار یک پست وبلاگی، برنامه کاملی برای فرآیند تعطیلی هنگ‌آوتز منتشر کرده که از 16 آوریل سال جاری و با کاربران حق اشتراک‌پرداز G Suite آغاز می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
Google Chat؛ اپلیکیشنی که قرار است یکی از جایگزین های سرویس هنگ آوتز باشد.

برنامه مذکور به شرح زیر خواهد بود:

  • 16 آوریل 2019 - تغییرات ادمین‌های G Suite آغاز می‌گردد
  • آوریل تا سپتامبر 2019 - - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سرویس G Suite Chat قابلیت‌های کلاسیک هنگ‌آوتز را دریافت می‌کند
  • اکتبر 2019 - گوگل بازنشسته کردن هنگ‌آوتز برای مشتریان G Suite را آغاز خواهد کرد
  • اکتبر 2019 به بعد - اگر چه هنوز جزئیاتی ارائه نشده، اما از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این تاریخ است که گوگل انتقال کاربران عادی به سرویس‌های جایگزین را آغاز خواهد کرد

شایان ذکر است که Meet و Chat، دو پلتفرمی هستند که روی چت و گفتگو تمرکز دارند. با این حال سبک و سیاق پیام‌رسان‌های عمومی را در پیش نگرفته و بیشتر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای مراودات تجاری و گفتگوهای کاری کاربرد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارند و به همین خاطر، تقریبا مشابه اپلیکیشن Slack طراحی شده‌اند.

در انتها باید بدانید که بعضی گمانه‌زنی‌ها، حاکی از آنند که با بسته شدن سرویس هنگ‌آوتز می‌توانید پیام‌هایتان در این پلتفرم را به سرویس Chat منتقل کنید. اگر چه این موضوع هنوز توسط گوگل تأیید نشده است. با این اوصاف، اگر در هنگ‌آوتز پیام مهمی دارید، شاید بهتر باشد که پیش از بسته شدن کامل این سرویس نسبت به گرفتن نسخه پشتیبان از آن‌ها اقدامات لازم را به عمل بیاورید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone