🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31708.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

حالت مرور مخفی وب به نسخه‌های iOS و اندروید اپرا تاچ اضافه شد

مرورگر Opera Touch اکتبر سال گذشته روانه اپ استور اپل شد، اما تا امروز فقط کاربران آیفون می‌توانستند از آن استفاده کنند. خوشبختانه امروز نسخه آیپد این مرورگر همراه با قابلیت‌هایی جدید برای کاربران تبلت‌های ...

مرورگر Opera Touch اکتبر سال گذشته روانه اپ استور اپل شد، اما تا امروز فقط کاربران آیفون می‌توانستند از آن استفاده کنند. خوشبختانه امروز نسخه آیپد این مرورگر همراه با قابلیت‌هایی جدید برای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - کاربران تبلت‌های اپل منتشر شده است.

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این نسخه، می‌توان به Private Mode اشاره کرد. حالت مرور مخفی به طور همزمان برای نسخه‌های iOS و اندروید این مرورگر ارائه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - شده که به شما اجازه می‌دهد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - بدون گذاشتن ردپایی از تاریخچه مرور سایت‌ها، در اینترنت به جستجو بپردازید. ضمنا در این حالت ترکرهای تبلیغاتی دیگر نمی‌توانند شما را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - دنبال کنند.

برای دسترسی به حالت مخفی اپرا تاچ، کافیست روی آیکن سه نقطه‌ای گوشه بالا و سمت راست صفحه اشاره کرده و گزینه Private Mode را انتخاب کنید. با این کار، رنگ پس‌زمینه مرورگر تیره شده و لوگوی یک روح ظاهر می‌شود تا بدانید که وارد این حالت شده‌اید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان

از دیگر کاربردهای حالت مخفی به جز پاک کردن ردپای مرور وب و حفاظت شما در برابر ترکرها این است که می‌توانید برای ورود - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - به یک سرویس اینترنتی، از اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - استفاده کنید که در حالت مرور نرمال استفاده نمی‌کردید.

با این وجود باید بدانید که حالت مخفی شما را از رئیس‌تان یا شرکتی که از آن اینترنت می‌گیرید مخفی نخواهد کرد. بنابراین همچنان می‌توانند صفحات اینترنتی که بازدید می‌کنید را مشاهده کنند.

اپرا تاچ هم اکنون برای iOS و اندروید در دسترس است و به غیر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - قابلیت‌هایی که گفتیم، امکانات خوب دیگری مثل حفاظت شما در برابر حملات کریپتوجکینگ (ماین شدن بدون آگاهی)، همگام‌سازی آنی با نسخه دسکتاپ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - مرورگر و افزونه ضد تبلیغات بومی را نیز ارائه می‌کند. همچنین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - جستجوی سریع و QR Code خوان درون‌برنامه‌ای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - هم از دیگر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - قابلیت‌های این مرورگر هستند.

برای دانلود نسخه‌های iOS و اندروید اپرا تاچ که به طور کاملا رایگان ارائه شده، می‌توانید همین حالا به اپ استور و گوگل پلی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone