🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31732.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نخستین کپسول هایپرلوپ TT برای آزمایش میدانی آماده شد

حدود پنج سال از تأسیس شرکت HyperloopTT با تمرکز بر فناوری حمل و نقل هایپرلوپ در ایالات متحده می گذرد و حالا به نظر می رسد که تلاش های کمپانی مذکور به بار نشسته و ...

حدود پنج سال از تأسیس شرکت HyperloopTT با تمرکز بر فناوری حمل و نقل هایپرلوپ در ایالات متحده می گذرد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان - و حالا به نظر می رسد که تلاش های کمپانی مذکور به بار نشسته و نخستین کپسول حمل سرنشین آن به مرحله آزمایش میدانی رسیده است.

هرچند فعالیت هایپرلوپ TT در سال های نخست بیشتر محدود به تحقیق و توسعه بود، اما در هشت ماه اخیر برونداد کمپانی برای سرمایه گذاران ملموس تر بوده و پس از تکمیل اولین کپسول کاربردی در اسپانیا و راه اندازی مرکز تست در تولوز فرانسه، حالا کپسول مذکور به محل تست رسیده و آماده پشت سر گذاشتن نخستین آزمایش های ایمنی و کارایی است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان

البته شرکت های توسعه دهنده فناوری هایپرلوپ نگاه ویژه ای هم به خاورمیانه دارند؛ به عنوا مثال HyperloopTT تصمیم دارد یک مسیر 10 کیلومتری را در ابوظبی بنا کند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان - و در ادامه این تونل را تا دوبی و حتی ریاض (تقریباً 1000 کیلومتر دورتر) گسترش دهد.

HyperloopTT در آینده دوبی را به ریاض متصل خواهد کرد

جالب است بدانید که در یک سیستم هایپرلوپ تکمیل شده، کپسول حامل سرنشینان در تونل هایی با فضای داخلی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان - نزدیک به خلاء به صورت مغناطیسی معلق شده و با سرعتی بالاتر از 1000 کیلومتر در ساعت حرکت خواهد کرد. هرچند هیچکدام از شرکت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان - های توسعه دهنده فناوری هایپرلوپ تا کنون چنین رکوردی را ثبت نکرده اند و در بهترین حالت حتی به سرعت 500 کیلومتر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان - در ساعت نیز دست نیافته اند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان

لازم به ذکر است که کپسول HyperloopTT از آلیاژی تحت عنوان Vibranium (برگرفته از نام فلزی خاص در دنیای مارول) ساخته شده و با طول 32 متر، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان - وزنی در حدود 5 تن دارد.

گفتنی است کمپانی آمریکایی سال گذشته از آماده شدن کپسول سرنشینان برای تست در سال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان - 2019 خبر داده بود و حالا دیرک آلبورن مدیر عامل این شرکت، آغاز بهره برداری تجاری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کردستان استان کردستان - از سیستم حمل و نقل خود را در سال 2022 عنوان کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone