🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31715.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بادهای تند تگزاس راکت آزمایشی ایلان ماسک را به زمین انداختند

همان طور که احتمالاً می دانید کمپانی اسپیس اکس در حال تکمیل نسخه پروتوتایپ راکت استارشیپ خود در جنوب تگزاس است و تصمیم دارد از این نمونه برای تست قابلیت فرود مجدد نسل آتی راکت ...

همان طور که احتمالاً می دانید کمپانی اسپیس اکس در حال تکمیل نسخه پروتوتایپ راکت استارشیپ خود در جنوب تگزاس است و تصمیم دارد از این نمونه برای تست قابلیت فرود مجدد نسل آتی راکت های خود استفاده کند؛ اما خبرهای جدید حاکی از آن است که بادهای تند ایالت تگزاس راکت آزمایشی ایلان ماسک را به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - زمین انداخته اند.

تصاویر ارسال شده از منطقه بوکا چیکا در تگزاس نشان می دهند که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - راکت آزمایشی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - استارشیپ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - به پهلو روی زمین افتاده و بخش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - هایی از بدنه آن مچاله شده؛ خساراتی که به گفته ایلان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - ماسک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - تا چند هفته دیگر تعمیر خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان

استارشیپ که پیش از این با نام BFR شناخته می شد، نسل آینده فضاپیماهای در دست توسعه اسپیس ایکس است که برای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - حمل بار و سرنشین به مدار زمین (ایستگاه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - های فضایی) و همچنین ماه و مریخ طراحی شده و حتی ممکن است در صورت عملکرد قابل توجه، برای مسافرت های طولانی تر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است که استارشیپ از دو بخش مجزا شامل بوستر راکت «Super Heavy» و محفظه بار و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - سرنشین تشکیل شده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - و با هفت پیشرانه راکتی Raptor، محموله مورد نظر را از اتمسفر زمین خارج می کند.

نسخه آزمایشی استارشیپ برای تست سیستم فرود مجدد طراحی شده است

البته نسخه پروتوتایپ تنها به سه عدد راکت رپتور مجهز شده و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - قرار است برای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - تست «جهش» مورد استفاده قرار گیرد. آزمایش مذکور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - که پیش از این برای راکت های فالکن 9 نیز در نظر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - گرفته شده بود، با رساندن فضاپیما به ارتفاع کم (حدود 2000 متر)، فاز فرود را شبیه سازی کرده و سیستم های بازگشت راکت به زمین را مورد بررسی ایمنی و عملکردی قرار می دهد.

گفتنی است راکت آزمایشی استارشیپ در ابتدا قرار بود از کامپوزیت های فیبر کربن ساخته شود اما در نهایت آلیاژ فولاد (که به گفته ایلان ماسک توان مقاومت در برابر دما و فشار بسیار بالا را دارد) برای ساخت بدنه مورد استفاده قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone