🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31743.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

حملات فیشینگ چیست و چگونه در برابر آن مصون بمانیم

شاید بتوان گفت همه‌ی کاربران اینترنت حداقل یک بار در خطر حملات فیشینگ و کلاهبردارانه قرار گرفته باشند. این حملات می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال دریافت یک ایمیل که به شما می‌گوید ...

شاید بتوان گفت همه‌ی کاربران اینترنت حداقل یک بار در خطر حملات فیشینگ و کلاهبردارانه قرار گرفته باشند. این حملات می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال دریافت یک ایمیل که به شما می‌گوید برنده‌ی چند میلیون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - تومان جایزه شده‌اید یا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - یک تماس تلفنی که ادعا می‌کند از بانک شماست. موضوع ترسناک این است که این نوع حملات گسترده هستند و می‌توانند برای مهاجمین بسیار درآمدزا باشند.

بر خلاف بسیاری از تهدیدات دیجیتالی مدرن، حملات فیشینگ و کلاهبردارانه قرن‌هاست که وجود دارند. در گذشته سودجویان از تکنیک‌های کلاسیک استفاده می‌کردند اما به مرور زمان و با به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - وجود آمدن ابزار جدید، آن‌ها هم پیشرفت‌هایی داشتند. اما یک رویکرد ثابت و تاریخی در این نوع حملات استفاده از متد‌های ارتباط جمعیست که این روز‌ها اینترنت اصلی‌ترین ابزار ارتباطات جمعی محسوب می‌شود و عموما افرادی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - را هدف قرار می‌دهد که آگاهی پایین‌تری دارند.

مهندسی اجتماعی چیست؟

 

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران

اصلی ترین جزء هر کلاهبرداری مهندسی اجتماعی محسوب - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌شود. مهندسی اجتماعی عبارت است از فریب دادن کاربر به گونه‌ای که باور کند فرد، ایمیل یا وب سایتی که مشاهده می‌کند حقیقی است. یکی از کاربرد‌های کلاسیک مهندسی اجتماعی در حملات فیشینگ استفاده از ایمیل است. اما علاوه بر این‌ها می‌توان اشکال نوین تری از آن‌ها را در فضای مجازی مشاهده کرد.

مثلا تماس‌های تلفنی، ایمیل یا پیام‌های متنی در فضای مجازی که ادعا می‌کنند از طرف بانک با شما تماس گرفته‌اند. یا دریافت ایمیل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - از دوستان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - که شدیدا از شما می‌خواهد فایلی خاص را دانلود کنید. در بعضی موارد شاید - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - به وبسایت‌های مشکوک فرستاده شوید.

در همه‌ی موارد اشاره شده مهاجمین با استفاده از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - مهندسی اجتماعی سعی می‌کنند شما را فریب دهند تا کاری را انجام دهید. در این راه ممکن است با استفاده از شعار‌های مختلف نظیر حمایت از کودکان کار، محیط زیست - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - و بسیاری دیگر از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - مواردی که به راحتی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد نیز استفاده کنند.

یک راه بسیار خوب برای مقاومت در برابر اینگونه حملات باور به این موضوع است که اتفاقات خیلی خوب نظیر برنده شدن چند میلیون تومان پول به همین سادگی‌ها و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - از طریق ایمیل اتفاق نخواهد افتاد. همچنین بهتر است روی لینک‌هایی که در ایمیلتان دریافت می‌کنید (به جز ایمیل‌هایی که از آن‌ها اطمینان دارید) کلیک نکنید و در صورت دریافت فایل از طریق ایمیل حتی از سمت همکاران و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - دوستان‌تان بخواهید فایل‌ها از روشی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - دیگر برایتان ارسال شود.

استفاده از ظاهری حقیقی

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران

گاهی پیش می‌آید که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - حملات کلاهبردارانه از طریق یک ایمیل اتفاق نیفتد. در برخی موارد ممکن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - است همه‌ی یک وبسایت یا حداقل بخش ورود به حساب کاربری با استفاده از حقه‌هایی ظاهرسازی شوند و به نظر برسد که در محل درستی اطلاعات شخصی خود را وارد می‌کنید. حتی گاهی برخی از افراد موفق می‌شوند با یک آدرس مشابه شما را به یک وبسایت ساختگی ببرند. با وارد کردن مشخصات حساب کاربری یا حساب بانکی خود در این وبسایت‌ها به راحتی همه‌ی اطلاعات مهم خود را در اختیار کلاهبرداران قرار خواهید داد.

این وبسایت‌ها عموما برای دریافت رمز عبور و نام کاربری و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - همچنین برای دریافت مشخصات کارت بانکی کاربران ایجاد می‌شوند. جالب اینجاست که علاوه بر ظاهر مشابه با سایت حقیقی، شاید حتی همه‌ی مجوز‌های لازم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - را نیز داشته باشند و تشخیص این که آیا این وبسایت حقیقی است یا خیر کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت بالایی دارد.

در موارد نادری ممکن است که برخی از مهاجمین (که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - البته باید بسیار حرفه‌ای باشند) با پیدا کردن یک حفره‌ی امنیتی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - در وبسایت‌های رسمی، با ایجاد یک صفحه‌ی خاص اطلاعات کاربران را به سرقت ببرند. به این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - شکل که وقتی افراد برای ورود به حساب کاربری خود نام کاربری و رمز عبور خود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - را در یک وبسایت درج می‌کنند همه‌ی اطلاعاتشان برای کلاهبرداران نیز ارسال می‌شود.

بهترین راه برای مقابله با این نوع حملات این است که همیشه توجه زیادی به آدرس وبسایت داشته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - باشید. مطمئن شوید که تک تک حروف درست نوشته شده‌اند و وارد وبسایتی با آدرس مشابه نشده باشید. برای اطمینان بیشتر بهتر است به جای کلیک کردن روی لینک‌ها برای ورود به صفحه‌ی لاگین وبسایت‌ها، آدرس آن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - را به صورت دستی وارد کنید تا همیشه خیالتان راحت باشد.

حملات فیشینگ هدفمند

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران

حملات فیشینگ معمولا به صورت عمومی انجام می‌شوند و تعداد بالایی از افراد را هدف قرار می‌دهند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - تا افراد بیشتری قربانی قرار بگیرند و این موضوع به معنای سود بیشتر برای کلاهبرداران سایبری خواهد بود. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - اما بعضی اوقات برخی حملات فیشینگ به این دلیل موفق هستند که تنها یک کاربر خاص را مورد هدف قرار می‌دهند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - و با استفاده از اطلاعاتی که قربانی انتظار دارد تنها یک منبع قابل اعتماد در جریانش باشد، قربانی را فریب می‌دهند.

حملات فیشینگ هدفمند در قالب ایمیل‌ها، تماس‌های تلفنی یا پیام‌های متنی شکل می‌گیرند و با استفاده از اطلاعاتی نظیر اسم کوچک قربانی یا مطالب - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - شخصی دیگر قربانی را فریب می‌دهند تا آن‌ها را باور - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - کند. این حرکت عموما با هدف سودجویی مالی اتفاق می‌افتد اما در مواردی اهداف سیاسی و حتی جاسوسی نیز داشته است.

بر اساس مطالعات به عمل آمده توسط وبسایت کیپ نت در سال ۲۰۱۷، این نوع حملات سایبری موفق‌ترین نوع حملات فیشینگ به حساب می‌آیند و به طور میانگین به ازای هر حمله‌ی این چنینی به یک کسب و کار، کلاهبرداران - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - درآمد ۱.۶ میلیون دلاری داشته‌اند. موضوعی که حملات فیشینگ هدفمند را به بهینه‌ترین حملات سایبری تبدیل می‌کند.

مقابله با این نوع حملات فیشینگ با توجه به طبیعت‌شان بسیار دشوار تر از مقابله با حملات دیگر است. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - اما موضوع مهم اینجاست که همیشه به یاد داشته باشید آن‌ها هم وقتی زمان کلاهبرداری از راه برسد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - از متد‌های مورد استفاده در دیگر حملات استفاده می‌کنند. آن‌ها هم به دنبال دستیابی به اطلاعات شما هستند. اگر در ارائه‌ی اطلاعات شخصی خود نهایت دقت را به خرج دهید، همیشه می‌توانید از شر حملات فیشینگ در امان بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone