🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31744.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

به رخ کشیدن قدرت دوربین آیفون XS در ویدیو جدید کمپین Shot on iPhone [تماشا کنید]

به مناسبت سال نوی چینی، اپل ویدیوی جدیدی را با محوریت کمپین Shot on iPhone منتشر کرده است. این ویدیو که به وسیله آیفون XS گرفته شده، داستان یک خانواده طی سال نو چینی را ...

به مناسبت سال نوی چینی، اپل ویدیوی جدیدی را با محوریت کمپین Shot on iPhone منتشر کرده است. این ویدیو که به وسیله آیفون XS گرفته شده، داستان یک خانواده طی سال نو چینی را روایت می‌کند.

سال نو چینی از مهم‌ترین تعطیلات سنتی مردم این کشور محسوب می شود که مردم چین طی ماه بهمن و بعد از حلول ماه جدید آن را جشن می‌گیرند. در این ویدیو شاهد گفتگو مادر نگرانی که هستیم که بسته‌ای را به پسر خود می‌دهد و او سفری طولانی را برای رساندن بسته به خانه آغاز می‌کند. لازم به ذکر است که کار ساخت این فیلم بر عهده کارگردان معروف چینی جیا ژانکو است که سابق دریافت جایزه کن برای بهترین فیلنامه را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - در کارنامه خود دارد.

در این ویدیو به آداب و رسوم‌های سال نوی چینی مانند خرید گوشت‌های بو داده مخصوص و دیدار با اهالی خانواده اشاره می‌شود. در ضمن، از این نکته نباید غافل شد که استفاده از آیفون XS برای فیلم‌برداری این ویدیو کوتاه کار تک نفره‌ای نبوده و همان‌طور که در ویدیو دوم و سوم مشخص است، افراد زیادی در ساخت این فیلم که کیفیت بالای دوربین آیفون جدید را به رخ می‌کشد شرکت داشته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - اند.

طی سال‌های اخیر اپل تلاش‌های زیادی برای افزایش محبوبیت خود در بازار چین انجام داده و از همین سو - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - انتشار چنین فیلم کوتاهی با محوریت جشن سال نوی این کشور چندان دور از انتظار نیست. پیش از این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - هم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - این کمپانی دور جدید کمپین Shot on iPhone را آغاز کرده بود که کاربران جدا از شبکه‌های اجتماعی شناخته شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - مانند توییتر و اینستاگرام می‌توانند با استفاده از شبکه اجتماعی چینی Webio هم در این رویداد شرکت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone