🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31714.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

خاموش شدن نمایشگر مک بوک پرو، جدیدترین مشکل سخت افزاری اپل [تماشا کنید]

اگر صاحب یک مک بوک پرو سال ۲۰۱۶ یا جدیدتر هستید احتمالا در خطر رو به رو شدن با یک مشکل سخت افزاری جدید باشید. به گزارش iFixit اخیرا مشکل جدیدی در مک بوک پرو‌ها رخ ...

اگر صاحب یک مک بوک پرو سال ۲۰۱۶ یا جدیدتر هستید احتمالا در خطر رو به رو شدن با یک مشکل سخت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - افزاری جدید باشید. به گزارش iFixit اخیرا مشکل جدیدی در مک بوک پرو‌ها رخ داده که یکی از کاربران آن را «Flexgate» نامیده است. اختلال یاد شده در نمایشگر رخ می‌دهد و در ضلع پایینی تصاویر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به نمیایش - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در آمده به نظر می‌رسد که چند پروژکتور یک پرده‌ی سفید را نورانی کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

هنوز مشخص نیست که این مشکل تا چه حد بین دارندگان مک بوک پرو رواج داشته باشد، اما بنا بر گزارشات منتشر شده از iFixit که در زمینه‌ی تعمیرات قطعات سخت افزاری کار می‌کند؛ به نظر می‌رسد این معضل به خاطر وجود مشکل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در سیستم کابل کشی لپتاپ باشد که اپل برای اتصال نمایشگر به قطعات داخلی استفاده کرده است.

در مک بوک‌های ۲۰۱۶ و جدیدتر، اپل از کابل‌های تخت و انعطاف پذیر بهره برده که با استفاده‌ی مداوم و باز و بسته کردن زیاد نمایشگر لپتاپ دچار مشکل و پارگی می‌شوند. این کابل‌ها بخشی از نمایشگر محسوب می‌شوند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و در صورت بروز مشکل در آن‌ها باید هزینه‌ی بسیار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - زیادی (حدود ۶۰۰ دلار) را برای تعمیر متحمل شوید.

استفاده‌ی زیاد از مک بوک با کابل‌های آسیب دیده می‌تواند باعث از بین رفتن کامل بک لایت نمایشگر‌ها در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - صورت باز کردن نمایشگر بیش از ۴۰ درجه گردد. موضوعی که نهایتا منجر به خاموش شدن دائمی نمایشگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مک بوک پرو خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

مشکل یاد شده که تحت عنوان «فلکس گیت» از آن یاد می‌شود، در وبسایت Appleissues با جزئیات بیشتری مطرح شده و همچنین - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از کاربرانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند خواسته تا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با امضای یک تقاضا نامه از اپل بخواهند تا تعمیر این اختلال را به عنوان بخشی از گارانتی دستگاه‌ها به انجام برساند.

اپل هنوز نسبت به این مشکل واکنشی نشان نداده اما معضل یاد شده اولین اختلالی نیست که اپل با آن رو به رو شده است. پیش از این نسل دوم کیبورد‌های پروانه‌ای مک بوک پرو در صورتی که گرد و خاک در آن‌ها جمع می‌شد با مشکل مواجه می‌شدند. بعد از بروز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این مشکل اپل تعمیر کیبورد‌های لپتاپ‌های آسیب دیده را به عنوان بخشی از برنامه‌ی گارانتی لپتاپ‌ها قبول - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرد.

تماشای ویدیوی خاموش شدن نمایشگر مک بوک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سمن روی نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
آیا یه سوال داشتم دور و بر جوی آباد خمینی شهر هم کار انجام میدید
پاسخ: بله در جوی آباد شهر خمینی شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone