🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31727.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چین بایکوت شد؛ حذف تجهیزات تولیدی هواوی و ZTE از مراکز آموزشی آمریکا

سال های سال است که هواوی و دیگر شرکت های فناوری چینی تجهیزات فنی مورد نیاز دانشگاه های آمریکا را در اختیارشان قرار می دهند و حامی مالی بسیاری از تحقیقات آکادمیک آنها می شوند. ...

سال های سال است که هواوی و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیگر شرکت های فناوری چینی تجهیزات فنی مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دانشگاه های آمریکا را در اختیارشان قرار می دهند و حامی مالی بسیاری از تحقیقات آکادمیک آنها می شوند. حالا اما در سایه خصومت ترامپ با چین، دانشگاه های آمریکا تصمیم گرفته اند که تا حد ممکن از این شرکت ها فاصله بگیرند.

البته در این بایکوت، دانشگاه های آمریکا تنها نیستند و همانطور که قبلا در خبرها خواندید دانشگاه آکسفورد هم اعلام کرده که دیگر از هواوی کمک مالی نمی پذیرد و در تازه ترین اقدام دانشگاه کالیفرنیا در برکلی نیز سیستم ویدیو کنفرانس هواوی را از تجهیزات مورد استفاده اش کنار گذاشته و ساختمان دیگر این دانشگاه در Irvine نیز تلاش می کند که تجهیزات صوتی-تصویری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ساخت چین را از وسایل مصرفی اش حذف کند. ظاهرا دیگر دانشگاه های آمریکا نظیر دانشگاه ویسکانسین نیز مشغول بازنگری فهرست تامین کنندگان خود هستند.

این اقدامات در پاسخ به قانون مجوز دفاع ملی موسوم به NDAA صورت می گیرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیشتر آن را تایید کرد و براساسش کلیه دریافت کنندگان بودجه از دولت فدرال آمریکا از کاربرد تجهیزات ارتباطی، سرویس های ضبط ویدیو و قطعات شبکه ساخته شده توسط هواوی یا ZTE منع می شوند.

اما در لیست سیاه دولت آمریکا برخی ارائه دهندگان محصولات صوتی و تصویری نظیر Hikvision، Hytera و Dahua Technology و شرکت های وابسته شان نیز به چشم می - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خورد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان

مقامات آمریکایی نگران هستند که سازندگان تجهیزات چینی نوعی درب پشتی را در محصولات خود تعبیه کرده باشند که راه دسترسی ارتش چین و سازمان های دولتی این کشور را به اطلاعات محرمانه شان فراهم کند.

آنها ادعا می کنند تولید کنندگان چینی تجهیزات مخابراتی امکان جاسوسی دولت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - چین از کاربران و محققان غربی را فراهم نموده اند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که دست اندر کار ساخت تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های پیشرفته هستند.

البته اشاره کنیم که پکن و شرکت های چینی همواره این اتهامات را رد کرده اند. گفتنی است دانشگاه سندیگو نیز قبلا اعلام کرده که دست - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کم برای مدت شش ماه از پذیرش بودجه یا هرگونه توافق با هواوی، ZTE و دیگر شرکت های چینی سازنده محصولات صوتی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و تصویری خودداری می کند.

براساس یک یادداشت داخلی که از این دانشگاه به دست آمده این مهلت در تاریخ ۱۲ فوریه به سر می رسد و در این تاریخ دانشگاه گزینه های پیش روی خود را مجددا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از نو بررسی می کند.

مایکل فرانکلین سخنگوی این دانشگاه در همین رابطه گفته:

به دنبال بیشتر شدن آگاهی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ها در این باره دانشگاه سندیگو این مهلت شش ماهه را مشخص کرده تا مطمئن شود که زمان کافی برای آغاز ارزیابی تجهیزات خود را در اختیار دارد و همزمان از عقد قرارداد و توافق هایی که ممکن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است بعدها به واسطه قانون NDAA ملغی شوند نیز خودداری کند.

و اما آندسته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از دانشگاه هایی که تا آگست سال ۲۰۲۰ فعالیت های خود را با این قانون هماهنگ نکنند در خطر محروم شدن از کمک های تحقیقاتی دولت آمریکا قرار خواهند گرفت.

بد نیست اشاره کنیم که برای استنفورد و برخی دیگر از دانشگاه های آمریکا هواوی بیشتر از یک فروشنده تجهیزات است. این شرکت ضمن حضور در برنامه های تحقیقاتی دانشگاه های یاد شده غالبا نقش اسپانسر را در ده ها دانشگاه آمریکا از جمله سندیگو، تگزاس و مریلند ایفا می - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان

در مورد قانون NDAA هم باید بگوییم که علاوه بر ممنوعیت کاربرد تجهیزات، درخواست تدوین قوانینی را دارد که همکاری های تحقیقاتی با چین و دیگر توافقات صورت گرفته میان دانشگاه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های آمریکا و این کشور را محدود می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زهیرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone