🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31709.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر زنده جدیدی از گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

طی ماه‌های اخیر شاهد فاش شدن اطلاعات مختلفی در رابطه با پرچمدار مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 بوده‌ایم که یکی از جدیدترین‌ آن‌ها مربوط به فاش شدن تصاویری از این گوشی و مدل ...

طی ماه‌های اخیر شاهد فاش شدن اطلاعات مختلفی در رابطه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان - با پرچمدار مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 بوده‌ایم که یکی از جدیدترین‌ آن‌ها مربوط به فاش شدن تصاویری از این گوشی و مدل پلاس آن می‌شود.

در این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان - تصاویر که مربوط به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان - بلاگ آلمانی AllAboutSamsung می‌شود، شاهد تصاویری از گلکسی اس 10 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان - و گلکسی اس 10 پلاس در زوایای مختلفی هستیم. البته احتمالا از دیدن این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان - تصاویر چندان شگفت زده نخواهید شد زیرا پیش از این هم اطلاعاتی در مورد استفاده از صفحه نمایش اینفینیتی و دوربین جلو با حفره قطره‌ای شکل در این گوشی به بیرون درز کرده بود. جالب است - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان - بدانید ظاهرا حسگر اثر انگشت اس 10 روی محافظ صفحه کار نخواهد کرد.

البته و همان‌طور که در این تصاویر مشخص است، مدل پلاس گلکسی اس 10 از دوربین دوگانه سلفی بهره می‌برد. ساعاتی پیش هم اطلاعات دیگری در رابطه با پرچمدار آینده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان - سامسونگ منتشر شده بود که بر اساس آن‌ها، این گوشی از فناوری بلاکچین پشتیبانی کرده و مدل پلاس آن هم از باتری قوی‌تری نسبت به مدل عادی بهره می‌برد.

قرار است در روز ۱ اسفند ماه و در جریان کنفرانس سامسونگ در رویداد MWC 2019 به طور - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان - رسمی از این گوشی رونمایی شود. بر اساس شایعاتی که اخیرا در فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نجف آباد استان اصفهان - منتشر شده است، ارزان‌ترین مدل این گوشی اس ۱۰ لایت با قیمت ۹۰۸ دلار آمریکا و گران‌ترین آن‌ها اس ۱۰ پلاس با حافظه ۱ ترابایاتی و قیمت ۱۸۱۸ دلار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone