🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31710.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

جیمیل میزبان سه ویژگی جدید خواهد بود

با توجه به پست گوگل در وبلاگ G Suite، اهالی مانتن ویو برنامه دارند تا در آینده‌ای نزدیک سه ویژگی کوچک اما کاربردی به نسخه وب جیمیل اضافه کنند؛ افزودن میان‌برهای بازگشت به عقب (Undo) یا ...

با توجه به پست گوگل در وبلاگ G Suite، اهالی مانتن ویو برنامه دارند تا در آینده‌ای نزدیک سه ویژگی کوچک اما کاربردی به نسخه وب جیمیل اضافه کنند؛ افزودن میان‌برهای بازگشت به عقب (Undo) یا جلو (Redo)، دکمه‌ای برای کشیدن خط روی جملات (مثل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این جمله) و قابلیت دانلود ایمیل‌ها با فرمت EML.

در این بین شاید بازگرداندن متن به حالت قبلی کم‌کاربردترین ویژگی جدید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جیمیل به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حساب بیاید. گوگل در آپدیت جدید سرویسش، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نسخه وب جیمیل را هدف قرار داده و همین الان با دکمه‌های کیبورد Ctrl+Z و Ctrl+Y می‌توان این کار را با سرعت بیشتری انجام داد. با این حال برای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کامپیوترهایی که دارای صفحات لمسی هستند این میان‌برهای Undo و Redo می‌توانند مفید باشند.

جدا از اینکه گوگل معمولا عادت دارد در فاصله‌ای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کوتاه آپدیت‌های نسخه وب را به موبایل نیز بیاورد. اما دومین ویژگی جدید جیمیل که کشیدن خط روی جملات است، به اعتقاد گوگل برای کارهای انجام شده کاربرد دارد؛ فرض کنید آیتم‌های یک لیست را کامل کرده‌اید، بنابراین خطی روی آن‌ها می‌کشید تا از بقیه جدا بشوند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

نکته اینجاست در حال حاضر راه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ساده‌ای برای استفاده از این ویژگی در ایمیل‌ها وجود ندارد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و این تغییر هم کار کاربران را راحت‌تر خواهد کرد و هم به آن‌ها برای نوشتن ایمیل‌های دسته‌بندی‌تر شده کمک می‌کند. در نهایت سومین ویژگی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که مربوط به دانلود ایمیل‌ها با فرمت EML است، شاید مهمترین تغییر جدید جیمیل باشد.

فایل‌های EML به راحتی توسط بقیه کلاینت‌های ایمیل مثل اوت‌لوک (Outlook) یا اپل میل (Apple Mail) تشخیص داده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌شوند و گوگل با این کار می‌خواهد تا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کاربران - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بتوانند محتویات جیمیل را در بقیه کلاینت‌ها نیز به راحتی ببینند. همچنین می‌شود ایمیل‌های دانلود‌ شده با فرمت EML را به عنوان برچسب به ایمیل‌های ارسالی نیز اضافه کرد.

برای دانلود ایمیل‌ها با فرمت EML کافیست روی منوی سه نقطه کلیک کرده و Download - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - message را بزنید. این سه ویژگی از امروز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در دسترس اکانت‌های G Suite قرار گرفته‌اند و بقیه کاربران نیز در آینده‌ای نیز این قابلیت‌ها را دریافت کنند. هنوز خبری از نسخه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - موبایل نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone