🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31746.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل تسلیم فرانسه شد؛ پرداخت نیم میلیارد یورو مالیات معوقه

اپل و فرانسه بر سر مسائل مختلفی با هم کشمکش دارند و حالا اپل در برابر درخواست این کشور برای پرداخت مبلغی هنگفت به عنوان مالیات معوقه تسلیم شده است. این کمپانی با انتشار بیانیه ...

اپل و فرانسه بر سر مسائل مختلفی با هم کشمکش دارند و حالا اپل در برابر درخواست این کشور برای پرداخت مبلغی هنگفت به عنوان مالیات معوقه تسلیم شده است.

این کمپانی با انتشار بیانیه ای تصمیم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - خود برای پرداخت مالیات را تایید کرده اما به مبلغ آن اشاره ای نکرده، با این حال رسانه های فرانسوی آن را نیم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - میلیارد یورو (۵۷۱ میلیون دلار) عنوان کرده اند. این شرکت در بیانیه خود سعی کرده مساله را عادی جلوه دهد:

اپل به عنوان یک کمپانی بین المللی مرتبا توسط نهادی های مالی ذی‌صلاح مورد حسابرسی قرار می گیرد. مدیران مالیاتی فرانسوی هم اخیرا حساب ها و اسناد چند سال گذشته در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - فرانسه را مورد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - حسابرسی قرار داده اند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلانکوپرتینویی ها در حالی این ادعا را مطرح کرده اند که به باور برخی کارشناسان با استفاده از گریزگاه های مالی از پرداخت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - مالیات شانه خالی کرده و سهم شرکت های اروپایی از بازار را به چنگ آورده اند.

پاریس شدیدا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - در پی بستن راه‌های فرار مالیاتی است

دولت های بزرگ اروپایی نظیر آلمان و  فرانسه از مدتی قبل با وضع قوانین سفت و سخت به دنبال بستن راه های فرار مالیاتی بوده اند. «برونو لومیر» وزیر اقتصاد فرانسه در جریان شکایت از اپل و گوگل به اتهام سوءاستفاده از توسعه دهندگان تاکید کرد که در سال ۲۰۱۹ کمپانی های بزرگ باید خود را برای پرداخت عادلانه مالیات آماده کنند.

دولت ماکرون تنها نهادی نیست که اپل را به فرار مالیاتی متهم کرده و گروهی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - فرانسوی به نام Attac نیز تظاهراتی را در فروشگاه های این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندر انزلی استان گیلان - شرکت برپا کردند اما شکایت اپل از آنها راه به جایی نبرد.

پاریس سال گذشته گوگل را به اتهام ۱.۷ میلیارد دلار فرار مالیاتی به دادگاه کشاند و از ارائه هرگونه تخفیف نیز سرباز زد. فرانسوی ها همچنین به بهانه کند شدن عمدی آیفون های قدیمی به دلیل ضعف باتری، به دنبال اخذ جریمه ای هنگفت از اپل بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone