🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43329.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگر ثانویه احتمالا از بدنه موبایل V30 ال جی حذف می شود

مشخصه اصلی موبایل های وی ۱۰ و وی ۲۰ ال جی را می توان نمایشگر ثانویه شان دانست اما ظاهرا ال جی در نظر دارد این ویژگی را از پرچمدار بعدی خود حذف نماید. البته ...

مشخصه اصلی موبایل های وی ۱۰ و وی ۲۰ ال جی را می توان نمایشگر ثانویه شان دانست اما ظاهرا ال جی در نظر دارد این ویژگی را از پرچمدار بعدی خود حذف نماید.

البته باید اضافه کنیم فاش کننده سریالی OnLeaks@ پیشتر رندرهایی از موبایل وی ۳۰ را منتشر کرده بود که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - همگی موید این موضوع بودند و روز گذشته نیز او تصویری را توییت کرد که ظاهرا از دفترچه راهنمای این پرچمدار تهیه شده بود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

طبق گزارشی که وبسایت Android Authority منتشر کرده، ال جی ظاهرا در نظر دارد نمایشگر ثانویه را از پرچمدار بعدی خود حذف نموده و در مقابل نوعی «نوار شناور» را به رابط کاربری اش اضافه نماید که دقیقا کارایی آن را شبیه سازی می کند. این شایعه در صورتی که صحت داشته باشد قطعا با استقبال شمار زیادی از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کاربران روبرو خواهد شد چراکه بسیاری موقعیت نمایشگر ثانویه در وی ۱۰ و وی ۲۰ را دوست ندارند و ترجیح می دهند که در بخش پایینی نمایشگر قرار داشته باشد.

بنابر گزارش دیگری که وبسایت مذکور منتشر کرده دست کم یکی از دوربین های این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - موبایل مجهز به لنزی با گشودگی F/1.6 خواهد بود که در میان اسمارت فون های حال حاضر بازار یک ویژگی متمایز محسوب می شود و انتظار می رود کیفیت خوبی را به تصاویر گرفته شده با این موبایل در نور کم بدهد و همزمان عمق تصاویر را بهبود ببخشد.

این تلفن هوشمند همچنین آنطور که شایعات مختلف نشان می دهند مجهز به یک نمایشگر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ۶ اینچی است و بدنه آن استاندارد IP68 را دارد، بدان معنا که در برابر آب مقاوم است. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از نظر جنس بدنه هم باید بگوییم که درست مانند جی ۶ ترکیبی از شیشه و فلز در ساخت آن به کار رفته.

پیش بینی می شود که ال جی وی ۳۰ اواخر ماه اوت رونمایی شود و تا آن زمان اطلاعات تکمیلی بیشتری در مورد آن به دست مان برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone