🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43338.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ویندوز 10 به زودی از قابلیت دنبال کردن حرکات چشم پشتیبانی می کند

مایکروسافت برنامه ریزی کرده که قابلیت دنبال کردن حرکات چشم را به صورت بومی به سیستم عامل ویندوز 10 خود بیفزاید. این قابلیت به کمک افرادی می آید که از بیماری های عصبی عضلانی، مانند ...

مایکروسافت برنامه ریزی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرده که قابلیت دنبال کردن حرکات چشم را به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - صورت بومی به سیستم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عامل ویندوز 10 خود بیفزاید. این قابلیت به کمک افرادی می آید که از بیماری های عصبی عضلانی، مانند اسکلروز جانبی آمیوتروفیک و دیگر ناتوانی های مشابه رنج می برند و به آنها کمک می کند تا روی عناصر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مختلفی در رابط کاربری ویندوز 10، بدون نیاز به ماوس و کیبورد سنتی کنترل داشته باشند. به عنوان مثال با خیره شدن به اپ ها، می توان آنها را به اجرا در آورد و با حرکت سریع چشمان روی حروف کیبورد مجازی، جملات را تایپ کرد.

این قابلیت تازه که Eye Control نامیده می شود، نیازمند سخت افزاری مانند Eye Tracker 4C شرکت Tobii خواهد بود. مایکروسافت به صورت نزدیک با این شرکت همکاری کرده تا پشتیبانی از سخت افزارهای آن را به ویندوز 10 آورد و از طرف دیگر، سخت افزارهایی مانند Tobii Dynavox PCEye Mini و PCEye Plus و EyeMobile Plus را نیز مورد پشتیبانی قرار دهد.

گفتنی است که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قابلیت Eye Control ویندوز 10 در حال حاضر که این خبر نوشته می شود، در فاز بتا به سر می رسد و مشارکت کنندگان در صورت تمایل باید در برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت ثبت نام کنند تا به آن دسترسی یابند.

در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حال حاضر مشخص نیست که چه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زمانی شاهد قابلیت های دنبال کردن حرکات چشم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در بیلدی نهایی از ویندوز 10 خواهیم بود، اما از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آن جایی که مایکروسافت اخیراً توسعه به روزرسانی ماه مارس ویندوز 10 را آغاز کرده است، انتظار می رود طی سال آتی میلادی امکان استفاده از Eye Control - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مهیا شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone