🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43333.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فروش دو هدست واقعیت ترکیبی مایکروسافت به عموم مردم آغاز شد

هدست های واقعیت ترکیبی مایکروسافت که اوایل تابستان امسال برای پیش خرید از سوی توسعه دهندگان در دسترس قرار گرفتند، اخیراً راه خود را به استور این کمپانی باز کرده اند و حالا عموم مردم ...

هدست - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های واقعیت ترکیبی مایکروسافت که اوایل تابستان امسال برای پیش خرید از سوی توسعه دهندگان در دسترس قرار گرفتند، اخیراً راه خود را به استور این کمپانی باز کرده اند و حالا عموم مردم هم می توانند آنها را خریداری کنند. این هدست ها، کماکان به صورت خاص برای توسعه دهندگان ساخته شده اند، اما دیگر محدودیتی در خرید آنها وجود ندارد و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هرکسی می تواند هدست های دو کمپانی HP یا ایسر را به ترتیب با قیمت 329 و 299 دلار تهیه کند.

این دو هدست واقعیت ترکیبی، در حال حاضر به صورت انحصاری در استور مایکروسافت قرار دارند. در حالی که این مطلب نوشته می شود، موجودی هدست های HP به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پایان رسیده و تنها امکان خرید هدست ایسر وجود دارد؛ اما هنوز معلوم نیست که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این موجودی مجدداً افزایش می یابد یا خیر. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هدست اچ پی اگرچه 30 دلار نسبت به همتای ایسر گران قیمت تر است، اما از نظر مشخصات سخت افزاری تفاوتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نداشته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و صرفاً به هدبند و لایه های درونی بیشتری مجهز شده که سبب می شود بهتر روی سر کاربر قرار گیرد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

این هدست ها تنها با پی سی هایی سازگاری دارند که مایکروسافت آنها را «آماده برای واقعیت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ترکیبی» می خواند و تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی مختلف روی آنها در دسترس خواهد بود. هدست ایسر به یک جفت نمایشگر با رزولوشن 1440x1440 مجهز شده که میدان دیدی 95 درجه ای در مقابل چشم قرار می دهند. این هدست همچنین از نرخ رفرش 90 هرتز بهره می برد و اسپیکرهایی در داخل آن تعبیه شده؛ اما برای افزودن میکروفون، باید از جک 3.5 میلی متری آن بهره گرفت. ضمناً صدا و تصویر از طریق پورت USB 3.0 و HDMI منتقل می شود.

در صورتی که بخواهید اپلیکیشن هایی را برای این هدست ها توسعه دهید، پیشنهاد مایکروسافت این است - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که از یک پی سی مبتنی بر ویندوز 10 به همراه سخت افزاری شامل پردازنده Intel i7، کارت گرافیکی انویدیا GTX 980 یا بهتر و حداقل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 16 گیگابایت حافظه رم و 10 گیگابایت فضای داخلی استفاده نمایید. این مشخصات مورد نیاز، سبب می - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شود تا فعلاً هر کاربری قادر به استفاده از هدست های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ایسر و HP نباشد، اما احتمال دارد در آینده نزدیک و با بهبودهای بیشتر، این مشخصات کاهش یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone