🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43342.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس به چهارمین شرکت ارزشمند خصوصی حوزه تکنولوژی بدل شد

شرکت هوافضای ایلان ماسک یعنی اسپیس اکس (SpaceX) پس از جدیدترین دور جذب سرمایه، به مقام چهارم در بین شرکت های سهامی خاص حوزه فناوری در آمریکا رسید. این شرکت با جذب 351 میلیون دلار ...

شرکت هوافضای ایلان ماسک یعنی اسپیس اکس (SpaceX) پس از جدیدترین دور جذب سرمایه، به مقام چهارم در بین شرکت های سهامی خاص حوزه فناوری در آمریکا رسید. این شرکت با جذب 351 میلیون دلار منابع مالی، هم اکنون 21.2 میلیارد دلار ارزش دارد و ارزش سهامش هم از 96.42 دلار به 135 دلار افزایش یافته است.

قبل از اینکه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اسنپ به شرکت سهامی عام بدل شود، اسپیس اکس در جایگاه ششم قرار داشت

با توجه به ارزش گذاری اخیر، اسپیس اکس در میان پنج شرکت برتر خصوصی حوزه فناوری قرار می گیرد. چهار شرکت دیگر این بخش به ترتیب اوبر، Airbnb، پالانتیر و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - WeWork هستند که به ترتیب 69.8، 31، 21.3 و 20.8 میلیارد دلار ارزش دارند. البته قبل از اینکه شرکت اسنپ (.Snap Inc) سهام خود را به صورت عمومی عرضه کند، اسپیس اکس در جایگاه ششم قرار داشت.

تمامی شرکت هایی که در بالا نام بردیم، حضور - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ارزشمندی در صنایع مربوط به خود دارند و در صدر با ارزش ترین استارتاپ های جهان هم قرار می گیرند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اسپیس اکس را بیشتر به خاطر برنامه هایش برای کشف سیاره مریخ و پرتاب ماهواره ها به فضا می شناسیم. این شرکت به عنوان یکی از پیمانکاران اصلی دولت آمریکا و ناسا هم فعالیت می کند.

طی چند هفته اخیر، اسپیس اکس تعداد زیادی راکت فالکون 9 را در بازه زمانی بسیار کوتاه به فضا پرتاب کرد و شمار فرود های موفقیت آمیزش را هم افزایش داد. نخستین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پرتاب راکت بزرگ این شرکت یعنی «فالکون هِوی» هم برای ماه نوامبر برنامه ریزی شده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است تا بالاخره مشخص شود آیا این موشک غول آسا می تواند پای انسان را به سیاره سرخ باز کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone