🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43341.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فاز نخست دولت الکترونیک به بهره برداری رسید

صبح امروز فاز اول دولت الکترونیک با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افتتاح شد. در این پروژه ۵۱ دستگاه دولتی به ارائه بیش از ۴۴۰ خدمت می پردازند و فاز دوم آن ...

صبح امروز فاز اول دولت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - الکترونیک با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افتتاح شد. در این پروژه ۵۱ دستگاه دولتی به ارائه بیش از ۴۴۰ خدمت می پردازند و فاز دوم آن نیز طبق وعده وزیر قرار است که دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

واعظی در جریان مراسم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رونمایی اظهار داشت که نقشه راه دولت الکترونیک از ۱۱ شهریور به ما ابلاغ شده و از آن زمان دو نهاد رسمی به نام های شورای عالی اداری و شورای عالی فناوری اطلاعات به ترتیب فرایندهای اداری و توسعه زیرساخت های لازم برای این منظور را بر عهده گرفتند.

وزیر ارتباطات در ادامه صحبت خود اشاره کرد که در حال حاضر دولت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - الکترونیک یک شعبه است و ابراز امیدواری کرد که در فاز دوم این طرح - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تعداد دستگاه ها و خدمات افزایش پیدا کند.

واعظی همچنین خاطرنشان کرد:

۵۱ دستگاهی که اکنون متصل هستند از جعل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و تبعیض و فساد جلوگیری می‌کنند و شفاف سازی را در دولت بالا می برند. این یک شروع است که دولت کوچک شده است و امیدوارم که در آینده یک دولت چابک - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - داشته باشیم که به مردم خدمت کند. وزارت امور اقتصادی و دارایی، پست جمهوری اسلامی، ثبت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - احوال، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بیمه به دولت الکترونیک متصل شده‌ اند. این مجموعه باعث می‌شود که دستگاه‌ های دولتی ارتباط سریع داشته باشند و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مردم نیز بتوانند اطلاعات خود را از طریق آن به دست بیاورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone