🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43332.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ هر دو مدل گلکسی اس 9 را به پنل های لمسی in-cell مجهز می کند

در اقدامی ناامید کننده برای زنجیره تأمین سامسونگ، این کمپانی کره ای تصمیم گرفته تا در هر دو مدل پرچمدار سال آینده خود یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن، از تکنولوژی لمسی in-cell ...

در اقدامی ناامید کننده برای زنجیره تأمین سامسونگ، این کمپانی کره ای تصمیم گرفته تا در هر دو مدل پرچمدار سال آینده خود یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن، از تکنولوژی لمسی in-cell ساخت خودش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - استفاده نماید.

در این فناوری که به نام Y-OCTA معروف است، لایه لمسی با پنل نمایشگر OLED انعطاف پذیر ادغام شده و علاوه بر کاهش ضخامت، هزینه های تولید این قطعه حیاتی را هم تا حدود 30 درصد کاهش خواهد داد.

در حال - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حاضر گلکسی اس 8 از چنین قابلیتی استفاده می کند، در حالی که مدل پلاس و همچنین گلکسی نوت 8 از آن بی بهره اند و به لایه های تاچ معمولی روی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نمایشگر مجهز شده اند. دلیل این وضعیت، ناتوانی شرکت های سازنده در تأمین ظرفیت کافی برای این نوع صفحه نمایش عنوان شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

با این حال، منابع آگاه می گویند هر دو پنل 5.77 و 6.22 اینچی که در گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن به کار می روند، فناوری Y-OCTA را در خود دارند، و مهم تر اینکه سامسونگ خودش این پنل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ها را می سازد.

بخش تولید نمایشگر سامسونگ در سال آینده از ظرفیت 4-3 میلیون، به 10 میلیون قطعه در ماه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می رسد که با این میزان افزایش در حجم تولید، تقریباً - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تمامی نیاز محصولاتش را به صورت داخلی تأمین خواهد کرد.

با توجه به کاهش هزینه تولید نمایشگر در این روش، رویکرد سامسونگ کاملاً منطقی به نظر می رسد و می تواند حاشیه سود آنها از فروش موبایل را باز هم افزایش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone