🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43334.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک مشغول توسعه دیوایسی مخصوص چت های ویدیویی است

بنابر گزارش های تازه، کمپانی فیسبوک مشغول توسعه دیوایسی مخصوص چت ویدیویی است که احتمالاً برای رقابت با دستگاه Echo Show آمازون ساخته می شود. با این همه، ظاهراً این دو دستگاه آنقدرها هم به ...

بنابر گزارش - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های تازه، کمپانی فیسبوک مشغول توسعه دیوایسی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مخصوص چت ویدیویی است که احتمالاً برای رقابت با دستگاه Echo Show آمازون ساخته می شود. با این همه، ظاهراً این دو دستگاه آنقدرها هم به یکدیگر شباهت ندارند و محصول فیسبوک، قرار است به یک نمایشگری لمسی هم اندازه با نمایشگرهای لپ تاپ مجهز شود.

علاوه بر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این، بدیهی است که چت ویدیویی تنها یکی از قابلیت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های این دستگاه تازه خواهد بود و با توجه به نیاز دستگاه به اتصال به اینترنت، احتمالاً شاهد قابلیت هایی دیگری نظیر گشت و گذار در فید فیسبوک یا چت در اپلیکیشن های پیام رسان معمولی مثل مسنجر خواهیم بود.

در گزارش ها آمده که تولید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این محصول به آزمایشگاه «بیلدینگ 8» - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فیسبوک محول - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده که توسعه محصولات نوآورانه و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مبتکرانه این کمپانی را برعهده دارد؛ درست شبیه به واحد X گوگل. دستگاه جدید فیسبوک ظاهراً به دوربینی هوشمند هم مجهز می شود که می تواند اتاق را اسکن کرده و افراد حاضر در اتاق را شناسایی کند. پس از این، کاربر می تواند روی هر شخصی در اتاق زوم کند و به عنوان مثال، تصویری که در دست آن شخص قرار دارد را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با وضوح بالا ببیند.

گذشته از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این دوربین هوشمند، گفته می شود باید منتظر دوربین اضافه 360 درجه ای نیز باشیم که البته به صورت جداگانه و احتمالاً مدتی پس از عرضه دستگاه به دست مشتریان می رسند. در حال حاضر به صورت رسمی هیچ چیز تایید نشده و نمی دانیم که دستگاه فیسبوک با چه قیمتی و چه زمانی به بازار می آید. با این همه، از آن جایی که نخستین اسپیکر هوشمند فیسبوک قرار است طی سال 2018 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - روانه بازار شود، احتمال می رود این دیوایس مخصوص چت ویدیویی هم در بازه زمانی مشابهی عرضه گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone