🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43340.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک ماژول بلوتوثی با مصرف پایین انرژی برای سخت افزار مرموز خود توسعه داده است

فیسبوک به تازگی ماژول بلوتوثی با مصرف پایین انرژی توسعه داده که قرار است در سخت افزار دیوایسی که هنوز ماهیتش برایمان روشن نیست مورد استفاده قرار گیرد. این کمپانی در مستندات ارائه شده به ...

فیسبوک به تازگی ماژول بلوتوثی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با مصرف پایین انرژی توسعه داده که قرار است در سخت افزار دیوایسی که هنوز ماهیتش برایمان روشن نیست مورد استفاده قرار گیرد. این کمپانی در مستندات ارائه شده به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رگولاتوری FCC - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می گوید فرستنده بلوتوث، به یک برد مدار چاپی متصل شده و تنها یک تولیدکننده تجهیزات قادر به سوار کردن آن روی برد است.

به بیان دیگر، این قطعه قرار است با نوعی دیوایس ادغام شود که البته فیسبوک ترجیح می - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دهد فعلاً سخنی درباره آن به میان نیاورد؛ گفتنی است که احتمالاً اشاراتی به این دیوایس - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در مستندات FCC شده، زیرا بخش های زیادی از آن محرمانه هستند.این قطعه، به عنوان ماژول بلوتوث LE ورژن 4.0 توصیف شده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و عبارت LE به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مصرف پایین انرژی اشاره دارد که آن را به قطعه ای مناسب برای قرارگیری در هر چیزی، از پوشیدنی های پایشگر سلامتی گرفته تا دیوایس های سرگرمی خانگی و فرستنده های رادیویی مناسب می سازد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

این مستندات تازه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که ظاهراً در ماه ژوئن به دست FCC رسیده اند، اثبات می کنند فیسبوک واقعاً مشغول توسعه سخت افزارهایی برای مصرف کنندگان است. روز گذشته در گزارش ها خواندیم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که گروه «بیلدینگ 8» فیسبوک مشغول توسعه دیوایسی برای چت ویدیویی و اسپیکری هوشمند، شبیه به آمازون اکو است. ضمناً فیسبوک اخیراً پتنت دستگاهی ماژولار را به ثبت رسانده که در قالب اسپیکری هوشمند با نمایشگر لمسی ظاهر می شود.

اگرچه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فعلاً باید تنها به حدس و گمان بسنده کرد، اما به نظر می رسد که این مستندات - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به یک پهپاد یا محصولی در حوزه ارتباطات از راه دور تعلق دارد. در واقع مستندات در دسته بندی FCL Inc تهیه شده اند که فیسبوک از این نام برای تکنولوژی های مرتبط با پهپادهای خود، مثل پهپاد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آکیلا استفاده می کند. در لیست اسامی این پتنت هم اسم یکی از وکلای فیسبوک به نام اندرو گور به چشم می خورد که بنابر صفحه لینکدین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خود، به مشاوره در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زمینه قوانین ارتباطات از راه دور می پردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone