🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43327.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

برخی کاربران اکسپریا Z5 خبر از بروز مشکلاتی پس از به روزرسانی به اندروید 7.1.1 می دهند

بنابر گزارش تازه کاربران، به روزرسانی اندروید 7.1.1 که چندی پیش برای موبایل های اکسپریا Z5 و Z3 Plus و تبلت Z4 عرضه شد، مشکلاتی با خود به همراه آورده که دستگاه را به طرق ...

بنابر گزارش تازه کاربران، به روزرسانی اندروید 7.1.1 که چندی پیش برای موبایل های اکسپریا Z5 و Z3 - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Plus و تبلت Z4 - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عرضه شد، مشکلاتی با خود به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همراه آورده که دستگاه را به طرق گوناگون تحت تاثیر قرار می دهند. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برخی کاربران گزارش کرده اند که دیوایس شان پس از دریافت و نصب به روزرسانی، کُند شده و برخی دیگر می گویند موبایل شان با افزایش بیش از حد دما مواجه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گشته که سبب کرش اپلیکیشن ها و ریبوت دستگاه می شود.

به روزرسانی اندروید 7.1.1 - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نوقا حدوداً دو ماه پیش برای خانواده Z5 عرضه شد و پچ امنیتی گوگل که یکم ژوئن منتشر شده بود را نیز شامل می شد. همانطور که انتظار می رفت، این به روزرسانی برخی قابلیت های پیشین را بهبود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داد و مولتی تسک را به موبایل ها و تبلت های کاربران آورد.

در حال حاضر تعدادی از کاربران می گویند که به راه حلی موقتی برای این مشکل دست یافته اند. ظاهراً مشکلاتی که پیشتر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به آنها اشاره شد را می توان با از کار انداختن اپلیکیشن Movie Creator، ریبوت موبایل ها یا تبلت ها در حالت امن و پشت سر گذاشتن یک چرخه کامل شارژ از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بین برد. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با این همه، این راه حل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قطعاً برای افرادی که به صورت مداوم از اپ Movie Creator استفاده می کنند چندان کارآمد به شمار نمی رود، اما ارزش امتحان کردن را دارد.

کمپانی سونی هنوز به صورت رسمی بیانیه ای در رابطه با این مشکل منتشر نکرده، اما انتظار می رود که با ادامه یافتن این مشکل، در نهایت شاید عرضه یک به روزرسانی دیگر باشیم. در همین حال، افرادی که هنوز اندروید 7.1.1 نوقا را روی دیوایس های اکسپریا Z5، اکسپریا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Z3 Plus و اکسپریا Z4 دریافت نکرده اند، بهتر است مدتی دست نگه دارند و به روزرسانی بعدی را روی دیوایس خود نصب کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام وقت بخیر دور و بر فردوسی شاهین دژ اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در فردوسی شهر شاهین دژ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone