🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28898.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک به خاطر فروش اطلاعات کاربران تحت پیگرد قانونی قرار گرفت

بازرسان فدرال ایالات متحده در حال بررسی پرونده فروش اطلاعات کاربران توسط فیسبوک به برخی شرکت های بزرگ هستند که این موضوع تلاش های کمپانی زاکربرگ برای بازگشت به روند عادی (پس از یک سال ...

بازرسان فدرال ایالات متحده در حال بررسی پرونده فروش اطلاعات کاربران توسط فیسبوک به برخی شرکت های بزرگ هستند که این موضوع تلاش های کمپانی زاکربرگ برای بازگشت به روند عادی (پس از یک سال درگیری های حقوقی) را خنثی کرده است.

بر اساس گزارش افراد آگاه که نامشان فاش نشده، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - در جریان بازرسی ها دادگاه عالی نیویورک احضاریه ای برای «دو شرکت بزرگ تولیدکننده تلفن هوشمند و سایر دیوایس ها» ارسال کرده تا با کسب اطلاعات بیشتر، به حل پرونده فیسبوک کمک کند. به گفته منابع، دو شرکت مذکور (که ممکن است در آینده نامشان مطرح شود) پیش از این با فیسبوک وارد شراکت شده و به اطلاعات خصوصی کاربران آن دسترسی کامل داشته اند.

بسیاری از کمپانی‌ها شراکت خود با فیسبوک را لغو کرده‌اند

در حال حاضر مشخص نیست که دادگاه دقیقاً روی چه بخشی از پرونده تمرکز کرده، با این وجود کمپانی فیسبوک (علی رغم عدم ارائه جزئیات) اظهار داشته که بازرسی ها در حال انجام هستند و این شرکت نسبت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - به پاسخگویی و شفاف سازی موضوع پایبند خواهد بود. لازم به ذکر است که بیش از 150 شرکت از سراسر دنیا از جمله آمازون، اپل، سونی و مایکروسافت با فیسبوک شراکت داشته اند که پیرو موضوعات اخیر، بسیاری از این قراردادها لغو شده اند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل

علاوه بر احضاریه اخیر دادگاه نیویورک، فیسبوک همچنان درگیر رسوایی کمبریج آنالتیکا بوده که در سال 2015 و با انتشار اپلیکیشن Quiz، دسترسی های زیادی به اطلاعات کاربران پیدا کرد که طبق تحقیقات انجام شده، از این اطلاعات برای تأثیرگذاری روی انتخابات - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - سال 2016 ایالات متحده استفاده شده است. حالا پس از یک سال تلاش برای بازیابی اعتماد کاربران، خبر احضاریه دادگاه شرایط را برای محبوب ترین شبکه اجتماعی دنیا سخت تر کرده است.

گفتنی است بلافاصله پس از جریان کمبریج آنالتیکا، فیسبوک فرآیند پایش تنظیمات حریم خصوصی و اعمال تغییر در آنها را برای کاربران ساده سازی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - کرد و مارک زاکربرگ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - بنیان گذار شرکت نیز طی بیانیه ای، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - تعهد خود به مراقبت از حریم خصوصی کاربران را اعلام نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone