🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28899.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تولید انبوه چیپ رم 12 گیگابایتی برای گوشی را آغاز کرد

کمپانی سامسونگ به تازگی از آغاز تولید انبوه چیپ رم 12 گیگابایتی LPDDR4X خود برای تلفن های هوشمند خبر داده که قرار است در گوشی های پرچمدار گران قیمت مورد استفاده قرار گیرد. به گفته سامسونگ، ...

کمپانی سامسونگ به تازگی از آغاز تولید انبوه چیپ رم 12 گیگابایتی LPDDR4X خود برای تلفن های هوشمند خبر داده که قرار است در گوشی های پرچمدار گران قیمت مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته سامسونگ، با افزایش قابلیت های موجود در تلفن های همراه، نیاز به حافظه رم بیشتر نیز حس می شود و محصول جدید خصوصاً برای گوشی های تاشو و دستگاه هایی که از چند دوربین بهره می برند، ایده آل خواهد بود.

چیپ رم جدید برای گوشی‌های تاشو و دستگاه‌هایی که از چند دوربین بهره می‌برند، ایده‌آل خواهد بود

چیپ رم 12 گیگابایتی سامسونگ از نوع DRAM بوده و بر مبنای فناوری 10 نانومتری شرکت کره ای ساخته شده و احتمالاً همان سخت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - افزاری است که در نسخه سرامیکی گلکسی اس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - 10 پلاس و مدل 5G گلکسی اس 10 مورد استفاده قرار گرفته است. لازم به ذکر است که سامسونگ در حال حاضر علاوه بر رم 12 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - مورد بحث، دو مدل رم 8 گیگابایتی LPDDR4X نیز تولید می کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان

از آنجایی که ابعاد چیپ رم جدید کاهش یافته، فضای بیشتری برای گنجاندن باتری، دوربین یا سخت افزار مورد نیاز برای هوش مصنوعی و فناوری 5G فراهم شده است. در ضمن رم جدید با وجود سرعت مشابه با نسخه های LPDDR4 (که انتقال - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - اطلاعات - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - سرعت 4266 مگابایت در ثانیه را ممکن می کنند) 10 درصد انرژی کمتری مصرف می کند.

رم 12 گیگابایتی سامسونگ با فضای کاری بیشتر، تجربه روان تری از محیط کاربری و به خصوص - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - بازی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - سنگین (مانند PUBG) را ارائه کرده و انجام چند کار همزمان (مولتی تسکینگ) را برای گوشی آسان تر می کند. البته چیپ جدید احتمالاً قیمت بالایی هم دارد و تنها در بالاترین مدل های پرچمداران جدید به کار گرفته خواهد شد.

گفتنی است سامسونگ از افزایش تولید رم های 8 و 12 گیگابایتی LPDDR4X به منظور تأمین نیاز بازار خبر داده و اظهار داشته که محصول جدید، جایگاه این شرکت را به عنوان رهبر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - تولیدنندگان چیپ حافظه در دنیا مستحکم تر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هانه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
درود بر شما دوست عزیز،

یکی از مشکلات رایجی که در لباسشویی جی پلاس GWM-KD1048 ممکن است بوجود بیاید، آن است که دستگیره درب لباسشویی ممکن است خراب شود. اگر دستگیره درب شما خراب شده است، می‌توانید به یک تعمیرکار مجرب در شهر اردستان، منطقه راهمیان اردبیل بروید و او را برای تعویض دستگیره درب لباسشویی استخدام کنید.

در بعضی از مواقع، دلیل خرابی دستگیره ممکن است تنظیمات درب باشد. در این صورت، تنها کاری که باید انجام دهید، تنظیم درب را با دستگیره جدید انجام دهید.

امیدوارم که این پاسخ مناسب باشد و از آن برای حل مشکلات لباسشویی جی پلاس GWM-KD1048 خود بهره ببرید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone