🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31749.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی کوالکام از چیپست اسنپدراگون 8cx 5G؛ بلیط ورود رایانه‌ها به شبکه 5G

کوالکام از چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون 8cx 5G به عنوان نخستین پلتفرم 5G کامپیوترهای ویندوزی رونمایی کرد. تولید این پلتفرم در واقع مدیون ترکیب مودم X55 و پردازنده 8cx است که چند ماه قبل مراحل توسعه آن تمام ...

کوالکام از چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون 8cx 5G به عنوان نخستین پلتفرم 5G کامپیوترهای ویندوزی رونمایی کرد.

تولید این پلتفرم در واقع مدیون ترکیب مودم X55 و پردازنده 8cx است که چند ماه قبل مراحل توسعه آن تمام شده بود. این پردازنده علاوه بر ارائه قدرت لازم برای پردازش داده ها در رایانه های همیشه روشن، نرخ انتقال داده در شبکه را نیز بهبود می بخشد.

اسنپدراگون 8cx از هشت هسته پردازشی ۶۴ بیتی Kryo 495 و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۶۸۰ بهره می برد. این پردازشگر قابلیت پشتیبانی همزمان از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دو نمایشگر HDR - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با رزولوشن 4K و پخش ویدیوهای 4K HDR با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را دارد.تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان

به لطف جایگزینی مودم X24 Cat.20 LTE با X55 حالا نرخ انتقال داده ها به چندین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گیگابایت در ثانیه رسیده و اجرای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بازی های آنلاین چند نفره، استریم ویدیوهای VR با کیفیت بالا میسر شده است. 5G پوشش، زمان پاسخگویی و سرعت شبکه های بی سیم را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. سرعت اتصال در این شبکه تا ۱۰۰ برابر سریعتر از شبکه های سلولی معمولی است و حتی کابل های فیبر نوری هم به پای آن نمی رسند.

از دیگر قابلیت های این پلتفرم باید به سازگاری با نسل سوم PCI-E، نسل دوم USB 3.1، حافظه های NVMe SSD، بلوتوث نسخه 5.0 و فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 اشاره کرد.

این تراشه با مصرف باتری حداقل، ارائه قابلیت های هوش مصنوعی و توان پردازش بالا به افزایش کارایی رایانه های همیشه روشن کمک می کند. لنوو قرار است به عنوان اولین کمپانی اسنپدراگون 8cx 5G را به لپتاپ هایش آورده و اوایل سال ۲۰۲۰ آنها را روانه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بازار کند. «جانسون جیا»، معاون ارشد لنوو مزیت سیستم های بهره‌مند از این چیپست را اینگونه بیان می کند:

نسل جدید پی ‌سی های هوشمند با برخورداری از هوش مصنوعی، کارایی بالا، اتصال دائمی به اینترنت و بازدهی باتری طولانی تجربه کاربری بهتر و سریعتری را برای کاربران و سازمان ها به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ارمغان می - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آورند.

شرکت های دیگر نیز احتمالا طی سال آینده لپ تاپ های مجهز به این چیپست را روانه بازار خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone