تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27274.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سیم‌کارت‌های همراه اول با روش‌ بومی ایمن‌سازی می‌شوند

«محمد طالبی» مدیرکل ایمنی شبکه اپراتور اول از به به‌کارگیری ماژول سخت‌افزاری امنیتی بومی برای نخستین بار در کشور، خبر داد و گفت فرآیند تولید کلید، انتقال و ورود این ماژول به سیم‌کارت و تجهیزات ...

«محمد طالبی» مدیرکل ایمنی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - شبکه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - اپراتور اول از به به‌کارگیری ماژول سخت‌افزاری امنیتی بومی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - برای نخستین بار در کشور، خبر داد و گفت فرآیند تولید کلید، انتقال و ورود این ماژول به سیم‌کارت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - و تجهیزات شبکه ارتباطی، باید به‌صورت امن انجام شود که با تولید HSM بومی، این مهم تحقق یافته است.

طالبی درباره نحوه‌ی فعالیت ماژول HSM به ایسنا توضیح داد وظیفه اصلی HSM یا ماژول سخت‌افزاری امن، ذخیره‌سازی کلیدهایی رمزنگاری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - به‌صورت ایمن است که این موضوع در تولید سیم‌کارت، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با افشای کلیدهای یاد شده، امکان شنود اطلاعات و نشت داده‌های سیم‌کارت وجود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - خواهد داشت:

«با توجه به پیچیدگی بسیار بالای فناوری و توسعه این مؤلفه، تولید آن تنها در تعدادی کشور محدود انجام می‌پذیرفت که اکنون به‌صورت بومی تولید و در همراه اول به کار گرفته شده است. کار این ماژول این است که این کلیدها را مدیریت و به‌صورت امن توزیع کند و اجازه هر نوع دستکاری و سرقت اطلاعات را از روی سیم‌کارت که یک مؤلفه بسیار مهم در موبایل است، نمی‌دهد و از لو رفتن کلید جلوگیری می‌کند.»

در صورت حمله اطلاعات داخلی حذف می‌شوند

مدیر کل ایمنی شبکه اپراتور اول - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - به ویژگی‌های امنیتی ماژول سخت‌افزاری امنیتی اشاره می‌کند و می گوید در صورت اجرای حملات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - به منظور دسترسی به اطلاعات داخلی HSM، این قابلیت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - در آن وجود دارد که داده‌های خود را از بین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - برده و اطلاعات داخلش را به‌صورت کامل حذف کند. همچنین احتمال هر نوع دستیابی به کلیدهای داخل ماژول را هم تقریباً غیرممکن می‌کند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران

طالبی می‌گوید همراه اول - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - از این پس برای حفظ داده‌های امنیت سیم‌کارت، از یک ماژول بومی و فرآیند خودکار انتقال کلید استفاده می‌کند. او باور دارد که تولید، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - انتقال و ورود کلید روی سیم‌کارت و تجهیزات به‌صورت امن ضروری است و به همین دلیل همراه اول قبلا، این کار را به‌صورت دستی انجام می‌داد:

«نشت این کلیدها که پیش‌تر برای برخی از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - اپراتورها اتفاق افتاد، می‌تواند حریم خصوصی مشترکین را به مخاطره انداخته و منجر به دسترسی به بخشی از داده‌های مشترک و اطلاعات مکالمه آن‌ها شود. از این رو این شرکت تولید کلیدهای حیاتی سیم‌کارت به‌صورت خودکار، انتقال امن آن‌ها به مجموعه‌های تولید سیم‌کارت داخلی و نگهداری آن توسط پیمانه سخت‌افزاری امن بومی را در اولویت قرار داده و در حال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - حاضر نگهداری کلیه کلیدها در HSM بومی این مهم را تحقق بخشیده است.»

HSM در پنج سال بومی می‌شود

مدیر کل ایمنی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - شبکه اپراتور اول می‌گوید که تولید HSM در یک پروژه پنج ساله در همراه اول بومی می‌شود. طالبی می‌گوید به محض اتمام تولید پیمانه سخت‌افزاری امن، اولین سری سیم‌کارت‌ها با استفاده از این مؤلفه و امنیت حاصل از آن تولید و به کلیدهای جدید سیم‌کارت منتقل شد: - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - «در همین راستا تاییدیه واحد بازاریابی نیز دریافت شد که این کار به لحاظ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - کاملاً اتوماتیک انجام پذیرفته و همچنین تولید داخل است.»

اینطور که طالبی می‌گوید، همراه اول در حال حاضر در فرآیند اجرای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - سفارش ۸۰ هزارتایی با این پیمانه سخت‌افزاری امن را دارد و پس از آن کلیه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - اطلاعات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - مؤلفه جدید منتقل و محصولات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - غیر بومی از چرخه تولید سیم‌کارت‌های اپراتور اول حذف خواهد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - شد. ضمن آنکه با توجه به سرمایه‌گذاری همراه اول به‌منظور تولید و حفظ حریم خصوصی مشترکین، این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - آمادگی برای این شرکت وجود دارد که دیگر اپراتورها و شرکت‌های نیازمند فرآیند تولید کارت هوشمند نیز از این مؤلفه بومی‌شده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تنکابن استان مازندران - استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone