🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31751.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی سونی اکسپریا L3 معرفی شد

کنفرانس خبری سونی در MWC 2019 دقایقی پیش خاتمه یافت و این شرکت علاوه بر پرچمدار اکسپریا ۱ و میان رده های اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس از یک گوشی اقتصادی به نام سونی ...

کنفرانس خبری سونی در MWC 2019 دقایقی پیش خاتمه یافت و این شرکت علاوه بر پرچمدار اکسپریا ۱ و میان رده های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس از یک گوشی اقتصادی به نام سونی اکسپریا L3 نیز رونمایی کرده است.

گوشی اقتصادی جدید سونی بدنه ای یکپارچه از جنس پلاستیک دارد و دوربین اصلی دوگانه آن با آرایشی عمودی روی پنل پشتی جا خوش کرده اند. نمایشگر این موبایل هم در بخش بالایی و پایینی دارای حاشیه ای قابل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - توجه است و درگاه سیم کارت سونی اکسپریا L3 در سمت چپ و دکمه های تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست خودنمایی می کنند.

گوشی اقتصادی سونی اکسپریا L3 از اندروید اوریو بهره می گیرد که حالا دیگر قدیمی شده و نمایشگر ۵.۷ اینچی آن که نسبت تصویر  ۱۸:۹ دارد از طریق شیشه گوریلا گلس ۵ شرکت کورنینگ محافظت می شود. توان پردازشی این موبایل را یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک MT6762 Helio P22 تامین می نماید که سه گیگابایت رم آن را همراهی می کند. حافظه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - داخلی این موبایل نیز ۳۲ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - گیگابایت اعلام شده که با استفاده از اسلات کارت حافظه میکرو اس دی تا ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - قابل ارتقاء است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران

در مورد دوربین اما باید بگوییم که سونی اکسپریا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - L3 به یک سنسور واید ۱۳ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - با گشودگی دهانه لنز f/2.2 مجهز شده است و یک سنسور عمق سنج دو مگاپیکسلی با ضریب اف f/2.4 نیز آن را همراهی می کند.

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای دوربین این موبایل اقتصادی می توان به مد عکاسی بوکه، فوکوس خودکار هیبریدی و زوم دیجیتال 4X اشاره نمود. در قسمت جلویی بدنه این موبایل نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف f/2.0 به چشم می خورد.

سونی اکسپریا L3 به یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و طبق اعلام شرکت سازنده از استانداردهای 4G VoLTE، Bluetooth v5، NFC و USB Type-C پشتیبانی می کند.

قیمت و تاریخ عرضه سونی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - اکسپریا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - L3

قیمت گوشی سونی اکسپریا L3 هنوز مشخص نشده است با این حال آنطور که شرکت سازنده گفته این گوشی در رنگ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - های مشکی، طلایی و نقره ای از همین امروز به بازار عرضه می شود و قیمت آن بسته به بازار عرضه و پشتیبانی اش از یک یا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - دو سیم کارت متغیر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone