🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31752.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات از پرتاب ۳ ماهواره در سال آینده خبر داد

هنوز مدت زیادی از عملیات ناموفق پرتاب دو ماهواره «پیام» و «دوستی» و قرار نگرفتن آنها روی مدار نگذشته است که امروز وزیر ارتباطات خبر از پرتاب سه ماهواره در سال آینده داد. اواخر دی‌ماه ...

هنوز مدت زیادی از عملیات ناموفق پرتاب دو ماهواره «پیام» و «دوستی» و قرار نگرفتن آنها روی مدار نگذشته است که امروز وزیر ارتباطات خبر از پرتاب سه ماهواره در سال آینده داد.

اواخر دی‌ماه بود که وزیر ارتباطات اعلام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرد ماهواره - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - پیام روی مدار قرار نگرفته‌ و به زودی ماهواره دیگری به نام دوستی پرتاب خواهد شد. اما سرنوشت سپس مقامات رسمی کشور در این رابطه اظهار نظری نکردند و خبری از سرنوشت دقیق آن اعلام نشد و حواشی شایعات بسیاری به وجود آورد.

مدتی بعد نیز «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - شبکه ان بی سی دو تلاش نافرجام کشورمان در پرتاب ماهواره را تأیید کرده و گفت این مسئله ممکن است به همان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - کمپین خرابکارانه آمریکایی مرتبط باشد که نیویورک تایمز از وجود آن خبر داده بود: «کاملاً امکانش وجود دارد. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - البته ما هنوز نمی‌دانیم. باید این مسئله را به دقت بررسی کنیم.»

اما در نهایت امروز (۶ اسفند ۹۷) بالاخره «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه مرجع سازگاری الکترومغناطیسی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - (EMC) پژوهشگاه فضایی ایران ضمن تاکید بر روی مدار قرار نگرفتن دو ماهواره پیام و دوستی، گفت:«در این حوزه ماهواره پیام و دوستی در مدار قرار نگرفت اما این جزیی از تجربه دانش فضایی است که به آن نیاز داریم.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان

او کنون خبر می‌دهد که ماهواره مخابراتی «ناهید ۱»، ماهواره «ظفر علم و صنعت» و «پارس۱» سال آینده پرتاب خواهند شد تا در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - مدار زمین قرار گیرند: «بر اساس همین تجربیات، ساخت ماهواره «پارس۲»، «ناهید۲» و همچنین کار بر روی ماهواره «ژئو» - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - در برنامه داریم و امیدواریم با شتاب بیشتری بتوانیم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - این برنامه ها را به پیش ببریم.»

جهرمی از پرتاب ماهواره مخابراتی «ناهید ۱» در خرداد ماه سال آینده خبر داد و گفت: «این ماهواره که ساخت آن در دولت دهم آغاز و در دولت یازدهم به پایان رسید، در حال طی فرایند تحویل به وزارت دفاع است و قرار است در ۲۵۰ کیلومتری زمین در مدار قرار گیرد.» ماهواره سنجشی «ظفر علم و صنعت» نیز در سال آینده و در فاصله ۵۰۰ کیلومتری با زمین قرار می‌گیرد. به گفته وزیر ارتباطات ساخت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - ماهواره «پارس ۱» که در دولت یازدهم آغاز شده، در بهمن سال آینده تکمیل خواهد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - شده و سپس در مدار قرار می‌گیرد.

جهرمی در خصوص مسئولیت وزارت ارتباطات برای تکمیل زنجیره فضایی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - به طراحی شدن برنامه جامع ۱۰ ساله‌ای برای بخش فضایی اشاره کرد و اظهار کرد که باید برنامه جدیدی در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone